Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

2,5 - 3 tys obrotów i "gulgotanie" silnika

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • 2,5 - 3 tys obrotów i "gulgotanie" silnika

    Witam,
    Nie wiem czy w dobrym dziale wpisuję posta, ale problem który opisuję pojawia się tylko w momencie pracy skrzyni biegów. W trakcie jazdy przy 2, 3, 4 biegu gdy silnik przekroczy 2 tys obrotów, w momencie gdy go trochę przycisnę by podjechał do 3 tys słychać świst, klekot – trudno to nazwać – takie „gulgotanie”. Powyżej 3 tys dźwięk ten zanika. Zanika również gdy w trakcie przyspieszania w tym przedziale obrotów puszczę pedał gazu. Podczas postoju przy włączonym silniku wszystko ładnie chodzi. Gdy silnik na wyrzuconym biegu przygazuję do wspomnianych wyżej obrotów nic takiego nie ma miejsca. Nie wiem co to może być – czy skrzynia, czy zawory czy może coś zupełnie innego. Myślałem że to może osłona kolektora wydechowego, bo się trzymał na jednej śrubie – wymieniłem i nic. Zmieniłem też olej w skrzyni na oryginał MTF – również nic się nie zmieniło. Ma ktoś jakiś pomysł? Za pomoc z góry wielkie dzięki!
    Last edited by scoobany; 05-08-2011, 16:06.

  • #2
    próbuj zobaczyć aparat zapłonowy - kopułka palec
    może jest przebicie
    Honda to narkotyk.
    Gdy raz spróbujesz nie będziesz chciał przestać.

    Comment


    • #3
      Rozumiem, że po odpaleniu silnika mam palcem dotknąć kopułki aparatu zapłonowego i jak mnie "kopnie" to znaczy że jest przebicie?

      Comment


      • #4
        W 7g nie ma kopułki ani aparatu zapłonowego.

        Comment


        • #5
          Czyli powrót do punktu wyjściowego...

          Comment


          • #6
            a może Ty masz tam V6 albo V8 ? one tak chodzą
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Tak - HEMI 8l tam wsadziłem :P - nic na razie z tym jeżdżę. Podejrzewam skrzynie biegów, wiec jak przyjdzie co do czego to dam znać gdzie leżała przyczyna.

              Comment


              • #8
                a kiedy robiłeś rozrzad?

                Comment


                • #9
                  pojedź do ASO poproś by któryś z mechaników sie przejechał z tobą (tzn. daj fachowcowi poprowadzić) tych aut naprawde przerobili mase, bedzie wiedział o co chodzi - i to nic nie kosztuje
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment

                  Working...
                  X