Zastanawiam się co robić ze swoją Hondą, przy obecnym stanie motoru. D14Z6, wg. licznika 370k, uszkodzona uszczelka pod głowicą. (silnik się poci, olej przedostaje się do zbiorniczka wyrównawczego) i zbytnio nie wiem co z tym robić. Przegląd na koniec marca, sprzedaż auta nie wchodzi w grę. Zastanawiam się nad remontem/zmianą na D14Z6/D16V1 z tym że nie mam pojęcia jakie koszta mogą wyjść. Gdybym chciał zamienić go na D16 co muszę zmienić poza słupkiem, wiązką, kompem?
Zdjęcia silnika:
obraz_2023-02-03_161013140.png obraz_2023-02-03_161026839.png obraz_2023-02-03_161039518.png
Wiem że najłatwiej byłoby ją sprzedać (szkoda złomować, zabezpieczona przed rudą) i kupić przedlifta z 1.6, ale chcę jednak zrobić ten wóz do końca nawet jeśli nie jest to jakoś super opłacalne bo nie mam zamiaru sprzedać go w ciągu najbliższych 3 lat.
Zdjęcia silnika:
obraz_2023-02-03_161013140.png obraz_2023-02-03_161026839.png obraz_2023-02-03_161039518.png
Wiem że najłatwiej byłoby ją sprzedać (szkoda złomować, zabezpieczona przed rudą) i kupić przedlifta z 1.6, ale chcę jednak zrobić ten wóz do końca nawet jeśli nie jest to jakoś super opłacalne bo nie mam zamiaru sprzedać go w ciągu najbliższych 3 lat.
Comment