Zamieszczone przez gkill
Zobacz posta
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
d14z6 panewki korbowodowe
Collapse
X
-
Last edited by marcin19883; 28-10-2019, 13:08.
-
Zamieszczone przez marcin19883 Zobacz postaBędzie potrzebny ktoś do pomocy, bo od dołu ktoś odkręca, inny trzyma wał. I dobrze kluczem dynamometryczym trzeba dokręcić. Uszczelniacze po obu stronach wymienić, chyba nawet skrzynie demontować, bo nie ma miejsca
Przyczyną całego problemu okazał się opiłek stali wysokowęglowej o długości około 5mm i średnicy około 1,5mm. Wygląda to tak, że najprawdopodobniej uszczerbiło się coś w pompie olejowej, opiłek przeszedł przez otwór w pierwszym czopie głównym przez szczelinę pomiędzy półpanewkami rysując wał w miejscu nieroboczym, następnie przez otwór w dolnej panewce głównej dostał się do podpory wału(te właśnie dwie panewki główne powinny być wymienione, choć jeszcze te 100tyś km powinny wytrzymać).
Gkill... proszę nie pisać postów jeden po drugim w krótkim odstępie czasu.. możesz używać opcji -edytuj- dla ostatniego posta.Last edited by Grzechu; 28-10-2019, 13:37. Powód: posty pisane jeden po drugim w krótkim odstępie czasu / scaliłem
Comment
-
Zamieszczone przez marcin19883 Zobacz postaWsuwasz je po partyzancku?
Comment
-
Zamieszczone przez marcin19883 Zobacz postaJak masz pompe oleju na wierzchu to ją sprawdź. Rysy, przetarcia, luzy.
Comment
-
Zamieszczone przez gkill Zobacz postaWiem, taki miałem zamiar, być może coś się w niej ukruszyło.
Comment
-
Last edited by gkill; 19-11-2019, 06:56.
Comment
Comment