Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Silnik traci moc i gaśnie podczas jazdy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Witam po przerwie.
    Po wymianie czujnika samochód jeździł dobrze, odpalał też za pierwszym razem ale od ok. 3 tyg mam problem z checkiem. Wywala zapłonu na wszystkich 4 cylindrach. Jak były dni bez deszczu to jeździł w miarę ok. a jak trochę popada to rano za 5 razem odpali, i szarpie na wolnych obrotach (na lpg mocniej na benzynie trochę mniej). No i check jak jeżdżę to czasem mruga sobie kilkanaście sekund. Świece mam wymienione na nowe, a cewki wątpię żeby odrazu wszystkie świrowaly...

    Macie jakiś pomysł bo szkoda mi czasu i nerwów żeby oddać samochód do mechanika, który będzie wymieniał wszystko i nie zmieni to sytuacji...

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez Ogrud94 Zobacz posta
      a cewki wątpię żeby odrazu wszystkie świrowaly...
      no i słuszne wnioski wyciągnąłeś. Czyli masz rozumiem kody P0301 /2 /3 /4 ? tak?
      Łączysz to z deszczem czyli przebicie jakieś, na pewno sprawy elektryczne. Wilgoć jest wszędzie więc dlatego wszystkie modyły zapłonowe krzyczą o błędzie.
      Gdyby nie było mokro to w przypadku generowania wszystkich modułów zapłonowych świadczy o wodzie w baku. Trudno mówić o wodzie w zbiorniku lpg więc moim zdaniem masz gdzieś zwarcie, na całej linii.
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #18
        Od czego zacząć ? Kopułka rozdzielacza i palec ? Czesci nie są drogie może warto zaryzykować

        Comment


        • #19
          w tym silniku nie ma kopułki ani palca. Szukaj przebicia na głównej linii zasilającej moduły zapłonowe, szukaj prawidłowej masy na kablach masowych, szukaj patyny i śniedzi na kablach masowych, itp.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #20
            Właśnie dzisiaj otworzyłem maskę i zauważyłem ze nigdzie nie ma kopułki. Jutro przed praca ściągnę pokrywę i będę szukał, jak nic nie znajdę to po urlopie za dwa tygodnie wymienie kable i świece może coś pomoże.

            I mam jeszcze pytanie bo kable wchodzą do maskownice na pokrywie zaworów i idą na cewki, a później z cewek wychodzą na wtryski ? Bo dzisiaj jak ściągnąłem obudowę filtra to zauważyłem, ze jeden nowy kabel który zakładali przy montażu LPG ma przetarta otulinę ale izolacja jest cała
            Last edited by Ogrud94; 28-06-2018, 13:21.

            Comment


            • #21
              "Mechanik wymienił jeszcze świece ale mówił ze może paliwo jakieś słabe". Zapytaj jakie świece wsadził. Jak nie zna Hond to może zapodał Championy takie jak do kosiarek wkłada. Nie jeden raz słyszałem że Honda grymasi ze świecami innymi niż dedykowane (NGK, Denso). Za drugą część zdania jaką mechanik wypowiedział to już bym tam nie wrócił.

              Comment

              Working...
              X