Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

1.4 Is d14z6 olej 10w60

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Małe przejęzyczenie z mojej strony, oczywiście bez żadnych wycieków. Również jak i w twoim przypadku olej zostaje przepalony. Troche mnie to irytuje, bo gdzieś ciągle mi sie tli ta myśl ,ze olej do sprawdzenia... Mam nadziej ze tak pojeżdżę jeszcze z 3-4 lata. Dodam ze auto z gazem

    Comment


    • #17
      Osobiście nie mam 1.4 a 1.6. Sprawa oleju już nie raz ją przerabiałem. Szczerze? Nie ma sensu. Robiłem remont i nic to nie pomogło. Brał "CIUT" mniej. Obecnie dolewam ok <1l na 5kkm. Czyli jak zauważysz dolewam to co zostaje z wymiany co 10kkm. Nawet już nie staram się nic z tym robić te silniki tak mają. W sumie każda honda jaka miałem brała mi olej. I to nie ważne czy delikatna jazda czy dynamiczna pod czerwone pole. Nie wiem czy ja po prostu tak trafiam ale jak miałem jajko 1.5 brała 1l między wymianami. Autobus 1.6 to samo. Odpukać k20a2 nie znika w takim tempie. Po prostu zaglądać pod maskę i kontrolować co jakiś czas. Nie czekać aż się check załączy że ma za małe ciśnienie oleju.

      Comment


      • #18
        Mogę dodać że jak się zapali lampka Alladyna to znaczy że z silnika nie ma już co zbierać. Tak to się zazwyczaj kończy. Zawsze trzeba kontrolować na bierząco.

        Comment

        Working...
        X