Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

D16V1 Zawór Egr

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ktoś czyscił kolektor w 1.8 vtec? Jak się do niego dobrać bo teraz jeszcze doszła ta instalacja lpg to jakoś czarno widze dojście do tego kolektora.

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • #32
      Kup preparat Liquid Molly do czyszczenia kolektora, odpinasz rurę od kolektora , wprowadzasz wężyk z duszą i psikasz w odstępach , silnik pracuje na 2,5 RPM .
      Kolektor będzie czysty

      Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka

      Comment


      • #33
        Zamieszczone przez Bodex1 Zobacz posta
        Kup preparat Liquid Molly do czyszczenia kolektora, odpinasz rurę od kolektora , wprowadzasz wężyk z duszą i psikasz w odstępach , silnik pracuje na 2,5 RPM .
        Kolektor będzie czysty

        Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
        Przez którą rurę? przed przepustnicą ?Czy wogóle jakąś inną?

        Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

        Comment


        • #34
          Wyczytałem że po tym LM trzeba olej wymienić a ja świeżo po wymianie

          Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

          Comment


          • #35
            Psikanie tym do dolotu nie wyczyści kanałów EGR. Prędzej demontaż EGR + psikanie do kanału EGR idącego do dokładki kolektora. Nie ma to moim zdaniem sensu. Nie wiem jak dokładnie sytuacja wygląda w 8gen, jednak u mnie nagromadzoną sadzę trzeba było wydłubywać śrubokrętem. Psiknięcie czymś pewnie udrożniłoby całość na tyle, że przestanie pojawiać się CE, jednak porządne czyszczenie wiąże się ze zrzuceniem kolektora i wyczyszczeniem tego:
            podstawa kolektora.JPG
            Moja VII gen

            Comment


            • #36
              Witam trochę nie czaje czyszczenia tych kanałów egr w dolocie.Tu jest zdjęcie kolektora i nie widzę w nim kanałów.Ktoś mi wytłumaczy gdzie one sie znajdują?
              civic.jpg

              Comment


              • #37
                zdjęcie w poście powyżej wyjaśnia sprawę.

                Comment


                • #38
                  Ok ale ta podstawa jest między odlotem A głowicą? Bo nie wiem które uszczelki kupić

                  Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

                  Comment


                  • #40
                    U mnie powinno być takie 9f2fd74ee5f817a79bb3dc09ea57c3ce-1056x527.jpg

                    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

                    Comment


                    • #41
                      Kolego pomyliłeś działy. Masz UFO, a piszesz w dziale żaby.

                      Comment


                      • #42
                        O kutwa sory wielkie.Wlasnie nic mi się nie zgadzało

                        Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

                        Comment


                        • #43
                          Tak przeczytałem całość i nie łatwiej byłoby pozbyć się tego ustrojstwa? W jaki sposób można unieszkodliwic ten zawór, rozumiem że metalowa blaszka nie załatwi sprawy bo wyliczenia nie będą się zgadzały, w jaki sposób można wyprogramowac to diabelstwo z ECU?

                          Comment


                          • #44
                            Będą się zgadzały jak zamiast spalin pobierze powietrze przed przeplywką,przynajmniej w teorii.

                            Comment


                            • #45
                              Błąd P0401 (za mały przepływ ) wiec jak będzie zaślepiony przepływu wcale nie będzie więc pewnie check się zapali

                              Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

                              Comment

                              Working...
                              X