Witam. Opisze całą sytuację od początku.
Kupilem civica vii 3 lata temu. Zalany był ciągle (podobno) olejem 5w40 castrola, po kupnie wymieniłem na 5w40 mobila, silnik brał mi około 1,5-2l oleju na 5kkm, po kolejnej wymianie mechanik stwierdził że skoro bierze olej wymieni mi na 15w40 i to było najgorsze co mnie spotkało. Samochód chodził jak taczka, co chwile wywalalo mi checka ze błąd vtec.. wymieniłem olej na motula 5w40 i silnik odżył lecz zaczął brać ok 1l/1kkm :/ nie ma ani plam oleju ani nie widać by gdzieś coś ciekło :/ jak na początku kupiłem tą hanie to odczuwałem vteca a teraz jakoś bez szału. Czym to może być spowodowane.. Mechanicy rozkładają ręce nie wiedzą w czym tkwi problem. Sprawdzili kompresje, i uszczelnienie całego silnika.. wszystko niby w porządku. Gdzieś czytałem by sprawdzić zawór vtec lecz hmm nie mogę zdiagnozować gdzie on się znajduje... Prosiłbym o info w czym może tkwić problem.. Ja wiem że jak się Hanie wkręca na wysokie obroty to lubią brać olej w szczególności jak stoi na światłach obok niemiecka padlina.. ale ostatnio tak dla sprawdzenia sprawy z olejem jeżdżę spokojnie i patrze czy będzie brać mniej.. niestety nie nadal jest 1l/1kkm :/ Prosiłbym o w miarę szybkie sugestie.. nie mam samochodu od tygodnia bo na dodatek padła mi elektryka teraz ale to spowodowane przez mojego syna
Pozdrawiam: Marcin.
Kupilem civica vii 3 lata temu. Zalany był ciągle (podobno) olejem 5w40 castrola, po kupnie wymieniłem na 5w40 mobila, silnik brał mi około 1,5-2l oleju na 5kkm, po kolejnej wymianie mechanik stwierdził że skoro bierze olej wymieni mi na 15w40 i to było najgorsze co mnie spotkało. Samochód chodził jak taczka, co chwile wywalalo mi checka ze błąd vtec.. wymieniłem olej na motula 5w40 i silnik odżył lecz zaczął brać ok 1l/1kkm :/ nie ma ani plam oleju ani nie widać by gdzieś coś ciekło :/ jak na początku kupiłem tą hanie to odczuwałem vteca a teraz jakoś bez szału. Czym to może być spowodowane.. Mechanicy rozkładają ręce nie wiedzą w czym tkwi problem. Sprawdzili kompresje, i uszczelnienie całego silnika.. wszystko niby w porządku. Gdzieś czytałem by sprawdzić zawór vtec lecz hmm nie mogę zdiagnozować gdzie on się znajduje... Prosiłbym o info w czym może tkwić problem.. Ja wiem że jak się Hanie wkręca na wysokie obroty to lubią brać olej w szczególności jak stoi na światłach obok niemiecka padlina.. ale ostatnio tak dla sprawdzenia sprawy z olejem jeżdżę spokojnie i patrze czy będzie brać mniej.. niestety nie nadal jest 1l/1kkm :/ Prosiłbym o w miarę szybkie sugestie.. nie mam samochodu od tygodnia bo na dodatek padła mi elektryka teraz ale to spowodowane przez mojego syna

Pozdrawiam: Marcin.
Comment