Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Honda civic VII [EU7 D14Z6] 1.4L 90KM problem z olejem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Honda civic VII [EU7 D14Z6] 1.4L 90KM problem z olejem

    Witam mam pojawił się problem z moją Hania kupiłem ją w sierpniu tego roku po zakupie wymieniłem rozrząd, końcówki drążków, olej w skrzyni, wszystkie filtry oprócz paliwa i zalałem olej Mobil 5W40 po przejechaniu 5tysięcy kilometrów ilość oleju na miarce spadła do połowy. Teraz mam do was pytanie co może być przyczyną? Czy mogą to być krótkie odcinki po mieście? Czy zmienić na Valvoline czy Motula ale zostać przy 5W40.

  • #2
    A miałeś na początku pod górną dziurkę wlany?

    Jeśli tak to wychodzi że poszło ok. 1/2 litra na 5tys. kmów. Więc sumując wyjdzie litr na 10 tys. Mobil nie jest złym olejem i sama zmiana marki nic nie zmieni. Moim zdaniem nic złego się nie dzieje... litr na 10tys. kmów to nie jest dużo, zwłaszcza przy silniku 1.4 który w VII genie jest nieporozumieniem.

    Ja bym się na Twoim miejscu jakoś nie stresował Mój żółtek brał mi nieco ponad 2 litry na 10tys. kmów i nic sobie z tego nie robiłem
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

    Comment


    • #3
      tak tak był zalany pod górną dziurkę. Wyczytałem że na krótkie odcinki dobry byłby 5W50?

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez maciusthc Zobacz posta
        tak tak był zalany pod górną dziurkę. Wyczytałem że na krótkie odcinki dobry byłby 5W50?
        To źle słyszałeś Na krótkie odcinki pierwszy parametr jest ważniejszy, najlepszy byłby 0W 50 to wartość w jakich wysokich temp. olej jeszcze utrzymuje parametry, Twój jest jak najbardziej dobry. Osobiście pozostałbym przy obecnej specyfikacji(5W50) i z tym nie kombinował. Tak jak piszę Cris Mobil nie jest złym olejem, żeby nie powiedzieć że to dobry wybór
        Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

        Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
        sigpic

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez Crisownik Zobacz posta
          A miałeś na początku pod górną dziurkę wlany?

          Jeśli tak to wychodzi że poszło ok. 1/2 litra na 5tys. kmów. Więc sumując wyjdzie litr na 10 tys. Mobil nie jest złym olejem i sama zmiana marki nic nie zmieni. Moim zdaniem nic złego się nie dzieje... litr na 10tys. kmów to nie jest dużo, zwłaszcza przy silniku 1.4 który w VII genie jest nieporozumieniem.

          Ja bym się na Twoim miejscu jakoś nie stresował Mój żółtek brał mi nieco ponad 2 litry na 10tys. kmów i nic sobie z tego nie robiłem
          To akurat potwierdzę D14Z6 lubi olej w szczególności jak sie go ciąga pod czerwone pole :P U mnie wychodzi jakieś 1,4L na 10.000 tyś wiec kolego nie ma co się przejmować jak tyle oleju ubyło.
          Moja EP-ka 1.4 bez VTEC-a

          Comment


          • #6
            I tak w sumie przyjmujemy 1,5-1 - litr na 10 tys. To jest taki w realnym wynik. Powyżej juz trzeba powoli myśleć.
            Moja es-ka http://www.civicforum.pl/showthread....ivic-ES7-D16V1 AVE T27 http://www.civicforum.pl/showthread....561#post372561

            Comment


            • #7
              Mój chleje więcej oleju przy takiej ilości nie przejmowałbym się wcale. Mam 200000 ponad.

              Comment

              Working...
              X