Sprawdzałem koła niejednokrotnie, felgi się nie grzeją, dotykałem nawet powierzchni roboczych tarcz i wtedy jest wyraźnie wyczuwalna różnica pomiędzy lewą a prawą stroną, szczególnie z przodu. Wiem, że tłoczek to nie problem wyczyścić lub wymienić, natomiast wspomniałem, że dźwigienka przy zacisku nie wraca do końca. Możliwe, że tłoczek jest zardzewiały i to przez to... Ciężko było mi go wkręcić przy samym końcu. Chociaż przy poruszaniu dźwigienką nie chciał się w ogóle ruszać i samą dźwigienką też było ciężko i jedynie w jakimś zakresie. Tylko z drugiej strony w 14-letnim aucie wymiana samego tłoczka może pomóc na krótką metę, a potem mechanizm ręcznego trafi szlag (szczególnie łożysko igiełkowe), więc i tak będzie trzeba regenerować...
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Comment