Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Regulacja zaworow silnik 1.6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez waletko Zobacz posta
    Samą regulację szczelin ciężko zepsuć, podejrzewam, że pokaszanili kolejność cylindrów. Sam się kiedyś zdziwiłem czemu auto mi głośno chodzi po regulacji. Okazało się że co 90stopni z rozpędu regulowałem po kolei zestawy zaworów z cylindrów 1-2-3-4 a powinienem był zachować kolejność odpalania czyli 1-3-4-2
    dziwny masz silnik
    jak kręci się w lewo i ustawia zawory ,najszybciej 1 -2 -4 -3 taka jest kolejność zapłonów
    dodatkowo ja jak ustawiam w górnym martwym punkcie TDC na każdym cylindrze
    czy wszystkie dźwigienki zaworowe są luźne
    nie wiem jak mechanik może się pomylić w ustawianiu to bardzo prosta czynność
    sigpic moje autko D16W4VTEC
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

    Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


    https://www.youtube.com/my_videos?o=U

    Comment


    • #17
      1-3-4-2 Taka jest kolejność w silniku K20A2 kręcąc w prawo
      Moja ko-Hanka http://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R

      Szerszeń by grzes41gt https://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
      sigpic

      Comment


      • #18
        ale nie 1.6
        sigpic moje autko D16W4VTEC
        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

        Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


        https://www.youtube.com/my_videos?o=U

        Comment


        • #19
          No chyba jednak nie. W silnikach zarówno 1.4 jak i 1.6 licząc że pierwszy cylinder jest po stronie koła napędu wałka rozrządu kolejność jest następująca: 1-3-4-2. Kręcąc wałem korbowym o 180st w lewo koło wałka rozrządu obraca się o 90st. Zachowując taki skok kolejność regulacji wynosi 1-3-4-2.
          "Poradnik obsługi i naprawy Honda Civic 2001-2005", rozdział 1A, podrozdział 17, str. 38

          Comment


          • #20
            owszem co 180st ale dwa razy ryle kręcenia
            poza tym, nieważna kol,ustawienia zaworów ,aby tłok w TDC
            Last edited by wiesko126; 19-01-2015, 06:43.
            sigpic moje autko D16W4VTEC
            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

            Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


            https://www.youtube.com/my_videos?o=U

            Comment


            • #21
              Nie bardzo kumam co masz na myśli.... kręcąc wałem korbowym nie o 180 tylko o 90st kręcisz wałkiem rozrządu tylko o 45st, więc ustawianie będzie zawsze nieprawidłowe. Można też kręcić na siłę bezpośrednio kołem wałka rozrządu, ale to nie zmienia faktu, że co 90 st TDC jest na cylindrach 1-3-4-2

              Aaale twoje ustawienia są prawidłowe kręcąc W PRAWO. 1-2-4-3, ale z tego co wiem kręcenie w prawo jest mocno niezalecane. Dlaczego? Nie mam zielonego pojęcia :P
              Last edited by waletko; 19-01-2015, 07:31.

              Comment

              Working...
              X