Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

podłączenie magnetyzerów

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • podłączenie magnetyzerów

    Witam, Mam problem z podłączeniem magnetyzerów kupionych na allegro(firmy Expander) w swojej Hondzie (Civic 7ES (sedan, rocznik:2002r.)) - od kilku tygodni się za to zabieram, ale nie wiem jak tzn. gdzie je podpiąć - jeden jest na przewód powietrza, a dwa na przewód paliwa.
    Załączam zdjęcia silnika - może ktoś mi podpowie, które to przewody (o ile je tu widać). Załaczam też foto poglądowe - z aukcji - tam jest to silnik octavi z zaznaczonymi miejscami podłączenia magnetyzerów.

    Pozdrawiam
    Załączone pliki

  • #2
    gratuluję zakupu-mam nadzieję że na to g...nie wydałeś dużo
    ビートル ジョン

    Comment


    • #3
      jego kasa ... ale teraz na pewno wszystkich bedzie "łykał" na światłach a spalanie spadnie do granic Perpetum Mobile !
      Kierownik Działu Diesla

      Comment


      • #4
        Panowie, nie śmiejcie się tylko podpowiedzcie koledze, co prawda zamontowanie dwudziestu magnetyzerów nic nie da ale autosugestia działa
        Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

        Comment


        • #5
          Kolego Feud nie przejmuj sie szefostwo łacznie ze mną ironizują i nie popisało sie i pastwi się nad twoim problemem, dlatego udzielę rady w tym temacie najłatwiej zamontować magnetyzery na końcówkę rury wydechowej (jeśli jest zdrowa) zalety magnes trzmya sie wtedy mocno, łatwy montaż, efekt - wiadomo magnes przyciąga więc będzie wyciągał spaliny po całości aż spod kolektora tak że spaliny szybciej wylatują bo są przyciągane, poza tym w miastach gdzie jest torowisko wzdłóż jadąc masz lepsze przyciąganie do podłoża zero poslizgów i auto trzyma sie drogi jak przyklejone no i takie m.in zalety ma ten magnes i takie temu podobne rzeczy, chyba że koledzy mają jeszcze coś do doadania...
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            ...poza tym w miastach gdzie jest torowisko wzdłóż jadąc masz lepsze przyciąganie do podłoża zero poslizgów i auto trzyma sie drogi jak przyklejone...
            Padłem po prostu
            sigpic

            Comment


            • #7
              Śmiejecie się, ale ponoć opinie co do ich działania są podzielone, a co szkodzi założyć ? dałem za nie tylko ok.50zł A poza tym jak wytłumaczyć te testy z rejestrowaniem zawartości spalin ?

              Comment


              • #8
                Bzdury na resorach w tej aukcji piszą.. rozprężą się pierścienie ;p oczywiście ;p.. to jest jak z leczeniem syfa pudrem, a nic to nie da.. kawałek plastiku, 2 magnesy i opaski samozaciskowe już lepiej było kupić filtr powietrza

                Comment


                • #9
                  Widze, ze szefostwo blysnelo intelektem i dowcipem nabijajac sie z biednego chlopaka. Opinie na temat magnetyzerow rzeczywiscie sa skrajne - rowniez uwazam, ze to badziew - ale temat na forum zaklada sie w poszukiwaniu porady. Wiec zamiast pastwic sie i przescigac w wymyslaniu blyskotliwych ironicznych docinek pomoglibyscie.

                  Feud w aukcji jest napisane ze dostajesz dokladna instrukcje montazu. Duzy magnetyzer mocujesz na rurze doprowadzajacej powietrze - miedzy filtrem powietrza a silnikiem (zaznaczylem Ci na zdjeciu). A male montujesz na przewodach doprowadzajacych paliwo do silnika. Chociaz nie wiem czy nie lepiej byloby zamontowac je zaraz przy filtrze paliwa - ktory w Twoim wypadku niestety jest zamontowany przy baku paliwa.
                  attachment.jpg
                  Last edited by majkel79; 09-09-2010, 12:00.
                  LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
                  sigpic

                  Moja była Hanula... niestety ;(

                  Comment


                  • #10
                    Dzięki majkel79. Małe spróbuję zamontować przy filtrze paliwa, choć nie wiem czy średnica tych przewodów w tym miejscu nie jest większa. Ale jeśli się nie uda... czy na tych zdjęciach widać przewody doprowadzające paliwo do silnika ?

                    Comment


                    • #11
                      Zdaje sie ze na tej fotce ktora wstawilem przewody widac powyzej wlewu oleju - za blokiem silnika. Nie mam na codzien do czynienia z siodmym genem, wiec to tylko moj strzal - musisz sie upewnic.
                      LIVE WELL • LOVE MUCH • LAUGH OFTEN
                      sigpic

                      Moja była Hanula... niestety ;(

                      Comment


                      • #12
                        Magnetyzery... bzdura totalna. Nawet Pan Chojnacki (artykuł w "AŚ") , znany tuner przeprowadził test tego cuda i stwierdził że to nic nie daje - a jemu wierzę, bo facet jest mistrzem w swoim fachu. Wygląda na to że magnetyzery działają tak jak APAP - na psychikę pozdrawiam...
                        Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

                        Comment


                        • #13
                          Nie prawda! Takie magnetyzery mogą działać. Na podobnej zasadzie jak bateryjka od zegarka. Tzn. kiedyś w podróży późnym wieczorem jednego mojego znajomego bardzo rozbolała głowa. Do tego stopnia, że myślał, że nie da rady dojechać do domu. A kilometrów było przed nami jeszcze sporo. Nikt nie miał tabletki od bólu głowy. Ale jeden znajomy miał bateryjke od zegarka. Było ciemno. Powiedział mu, że to tabletka. Kolega zażył i możecie mi nie wierzyć, ale głowa go przestała boleć - poważnie hahaahahahahah. Autosugestia to potęga!

                          Definicja Autosugesti - sugerowanie sobie, że ma się auto

                          Comment


                          • #14
                            hehe-fajne wypowiedzi...tak jak kolega wspomniał wyżej o testach w "AŚ"-był o tym obszerny artykuł.swoją drogą gdyby to nie była ściema wszczyscy mieliby załoźone magnetyzery
                            ビートル ジョン

                            Comment


                            • #15
                              fajne, choć dobrze było by swoje przekonania jakoś uzasadnić, poprzeć jakimś źródłem, choćby tak jak zrobił to remek podając AŚ; stwierdzenie, że to nie działa tylko dlatego, że w testach nie zauważono różnicy, może wynikać z tego, że może np. w tym przypadku różnica wynosiła 0,5%, ale istotne tylko czy to z fizycznego pkt widzenia ma to prawo działać, na wiki jest o tym artykuł: "
                              Badania naukowe [edytuj]
                              Istnieją badania naukowe potwierdzające oddziaływanie pola magnetycznego na rozpylenie paliwa w układach zasilania silników. Badania wykonane w ramach grantów [1] [2] KBN przez Instytut Lotnictwa wykazały pozytywny wpływ pola magnetycznego o wartości indukcji powyżej 1-1.2 T na rozpylanie paliwa i przygotowanie mieszanki paliwowo-powietrznej. Stwierdzono wpływ położenia źródła pola magnetycznego na rozpylenie (najlepsze rezultaty uzyskano wówczas gdy źródło pola magnetycznego znajdowało sie bezpośrednio przy gaźniku lub wtryskiwaczu), nie stwierdzono związku z czasem i prędkością przepływu paliwa przez pole magnetyczne. Podczas badań paliwo poddawano działaniu pola magnetycznego którego źródłem były elektromagnesy.

                              Badania (wykonane w Katedrze Eksploatacji Pojazdów Samochodowych Politechniki Szczecińskiej) potwierdzają zmniejszenie zużycia paliwa, wzrostu mocy i momentu obrotowego. Badania na silnikach wysokoprężnych przeprowadził dr inż. Grzegorz Szyjka [3]. Uzyskano zmniejszenie spalania paliwa do 10%, zwiększenie mocy silnika do 10%.
                              Zastosowanie we współczesnych silnikach
                              Współczesne silniki spalinowe, wyposażone są w elektronicznie sterowane układy wtrysku paliwa posiadające szereg czujników pomagających kontrolować proces spalania mieszanki. W takich silnikach spalaniu zupełnemu ulega ponad 99% masy dostarczonego paliwa. Pod względem sprawności procesu spalania nowoczesne silniki są więc bliskie ideałowi.

                              Stosowanie w takich silnikach dodatkowych urządzeń mogących poprawić jakość spalania mieszanki, nie ma możliwości przynieść znaczących rezultatów ponieważ ilość paliwa spalana w procesie niezupełnym jest znikoma.

                              Comment

                              Working...
                              X