Czyli masz:
1. Dezent Alu i prawidłowe pierścienie centrujące.
2. stalowe felgi (15"??) Hondy bez opon, leżą sobie,
3. stalowe felgi (15"??) Opla z otworem 55,7mm z oponami zimowymi. Jeśli pomierzyłeś dobrze to... katastrofa! Felga Opla nie siedzi na piaście. Piasta ma 56,1mm a otwór Opla ma 55,7mm. To jest bardzo źle!
czujesz to...? felga nie siedzi na piaście! fizycznie to niemożliwe.
no ale różnica jak widzisz jest.
szanowany zakład nie powinien tak postępować. To jest jego fach i za to bierze pieniądze. Nie może gadać pierdół że z Opla pasuje do Hondy - bo nie pasuje.
tak być mogło, dobrze słyszałeś. Jak po dziurach to powstają takie naprężenia ścinające że można urwać szpilki. Wszystko tam skrzeczy i trzeszczy. Jak by otwór felgi był dokładnie osadzony na piaście to nawet jak słabo dokręcisz nakrętki ... to nic nie trzeszczy ani nie cyka. Cały ciężar opiera się na piaście.
zdecydowanie tak.
spróbuj się dogadać z jakimś gumiarzem co by wziął od ciebie te felgi Opla w zamian za przełożenie opon na stalowe Hondy.
1. Dezent Alu i prawidłowe pierścienie centrujące.
2. stalowe felgi (15"??) Hondy bez opon, leżą sobie,
3. stalowe felgi (15"??) Opla z otworem 55,7mm z oponami zimowymi. Jeśli pomierzyłeś dobrze to... katastrofa! Felga Opla nie siedzi na piaście. Piasta ma 56,1mm a otwór Opla ma 55,7mm. To jest bardzo źle!
czujesz to...? felga nie siedzi na piaście! fizycznie to niemożliwe.
Zamieszczone przez gerwazy87
Zobacz posta
Zamieszczone przez gerwazy87
Zobacz posta
Zamieszczone przez gerwazy87
Zobacz posta
Zamieszczone przez gerwazy87
Zobacz posta
Zamieszczone przez gerwazy87
Zobacz posta
Comment