Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czy 7 gen ma ocynkowane blachy?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    hej witam
    ja mam 2005 i niestety równiez ostatnio pytałem w aso radom co się dzieje bo u mnie akurat nie ma w typowych miejscach jak listwa przednia na pokrywie silnika lub na tylnej kalapie ale pojawia się ruda na podszybiu z tyłu - odprowadzanie wody z tylnej szyby, ale żeby 2005 brało? pojawiają sie póki co małe wykwity punkty rdzawe ale pan tłumaczył że zalezy od egzemplarza, że blachy jeszcze nie były tak wytrawiane jak teraz, a widze że im nowszy tym gorzej. itp - cóż miałem MB C250D z 1995 i nie było takich przypadłości - ranty dzrzwi ewentualnie błotnik trochę- normalne dosć, eksploatacyjne. a tu jak czytam jest to dość normalne... niestety. chyba trzeba się pogodzić że producent na czymś musi zaoszczędzić ale jak się wejdzie do salonu to nie widać mniejszych cen.

    Comment


    • #17
      Następny. Mercedesa za 150 tyś porównuje do taniego kompakta. Ludzie nie ta klasa! Nie ta cena! No ale miło że moje auto z mercedesem konkuruje.
      Ja mam Civica VII z 2002 (podobno w 2003 wyjechał dopiero z salonu) czyli ma dziś 9 lat jazdy po drogach. Tylko nasze polskie drogi, na których podobno to sól przez 4 miesiące w roku zżera blachę. Nie mam żadnych wykwitów na karoserii. Żadnych słabych punktów. W błotnikach czysto, klapa tylna nie ruszona, drzwi ostatnio rozbierałem tylne bo mi centralny padł i tam też nie ma śladu rdzy. Widać już coś na podwoziu i tłumikach, ale pokażcie mi 9-cio letni samochód, na którym nie widać. Też nie będę wymieniał marek innych (szczególnie ubóstwianych przez nasz naród niemieckich) bo po prostu nie chcę się nad nimi pastwić, bo i tak słabo wypadają przy mojej Hondzie.

      Comment


      • #18
        ...itd, itd, i w ten deseń można by kontynuować komentując wcześniejszy wpis ale robi się duże O.T. więc aby tego uniknąć proponuję zakończyć i trzymać się tematu.
        Kolega wyskoczył z MB C250D z 1995r ok sie rozumie ale nie o to chodzi bo mogę pokazać MB C220D z 2007r. za 1,5 banki który nadaje sie do malowania bo zgniły jest cały, jak to określił sprzedawca mówiąc do zrozpaczonego nabywcy w odcinku TVN Turbo że też MB szuka oszczędności, na co biedak zdziwiony odpowiedział że nie spodziewał sie takiego textu i stanu rzeczy, nie chciał powiedzieć chłamu ... wydając qu...a 1,5 bańki ! .
        dzięki kamilen za .O.T. bo mnie się też cisły palce na klawiaturę masz rację w temacie.

        suchyvfr zrób pomiar tylnej klapy jak masz powyżej 90 mikro.mm. to masz malowaną klapę i możliwe ze to z tego powodu problemy.
        Pierwsza część wpisu jest jak najbardziej poprawna druga część to O.T i prowokacja do kolejnego O.T. ale ok nie kasuję.

        OK, panowie (mówię również do tych co nie zabrali głosu ) nie ma co ciągnąc wątku w ten sposób, proszę trzymać się tematu : Czy 7 gen ma ocynkowane blachy? rozwodzimy sie wyłącznie na ten temat! a nie o MB czy innym szmelcvagenie.
        Last edited by rambo7; 14-03-2012, 08:29.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #19
          Ja mam VII gena 05r i rdza mi nadkole zaczęła brać po zimie tylne. Przy listwie sławnej też mam rdzę. I na podwoziu jest też dużo rdzy. Generalnie uważam że honda ma kiepskie blachy.

          Comment


          • #20
            ostatnio u kumpla co ma civica VII z 2005 roku sedan srebrny ruda zaczyna wychodzić na rancie tylniego nadkola pozatym nad listwą chromowaną bagażnika miejscem gdzoe jeszcze pojawia sie ruda to zawiasy tylnej klapy w hatchbecku sasiad tam ma rudą autko z salonu 2004 rok bezwypadek

            Comment


            • #21
              ciekawie sie robi, więc może wrzóćmy tu "co nieco" kto ma chęć pokazać te wykwity? zamieszczajmy foto kto gdzie co stwierził - znalazł
              Kierownik Działu Diesla

              Comment


              • #22
                Proszę bardzo.

                Clipboard01.jpgClipboard02.jpgClipboard03.jpg
                Do tego rdza na podwoziu. Na rancie błotnika przed zimą tego nie było.

                Comment


                • #23
                  Wow... faktiko - masakra co za blachy wsadzili do tej partii? po blachach nie widać żadnych napraw tak młody rocznik i takie rzeczy.
                  Zrobię dziś jak to u mnie jest.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #24
                    dokładnie w tych samych miejscach u mojego kumpla ruda wychodzi tylko on ma sedana z 2005 roku i w sedanie jeszcze na masce z przodu jet taka chromowa listewka niestety od 6 generacji nadkola dalej kuleją z rudą z takż ruda jak kolega wyżej posiada trzeba chyba teraz szybko wlaczyć żeby dalej nie poszła dobrze to zeszlifować ranty na to dobry podkład antykorozyjny i farba a klapa to już troche rozbierania a w hatchbacku widziałem też rudą pod zawiasami tylnej klapy
                    Last edited by jump23; 26-03-2012, 11:27.

                    Comment


                    • #25
                      Te nadkola to i mnie trochę przestraszyły :/ Aż u siebie się lepiej przyjrzę. Klapa to wada fabryczna, którą ASO usuwało w ramach gwarancji do chyba 7 lat, ale to dotyczyło polifta tak jak auto atizylaka. Mój jest przed liftem i na klapie czysto bo już się kilka razy przyglądałem. Ogólnie słyszałem plotkę, że polifty mają gorszą blachę niż przedlifty, ale to tylko plotka

                      Comment


                      • #26
                        powiem szczerze ze chyba juz nie kupie nigdy hondy. mam teraz 6 gena i tez jest rdza walcze z nia jak tylko potrafie. bardzo chcialem w przyszlym roku kupic 7 gena, lub accorda 6gen, no ale wydac ponad 20tys i po dwoch latach walczyc z korozja to nie dla mnie....oczywiscie jesli znajde naprawde dobry egzemplarz to ruda moze dlugo sie nie pokazywac, no ale kupic to tez ryzyko. takie jest moje zdanie.

                        Comment


                        • #27
                          w każdej plotce podobno jest 50% prawdy proszę bardzo mój 2002 (143tys przelatane)
                          nadkola - zero rdzy
                          tylna klapa - zero rdzy
                          reszta możecie wierzyć zero rdzy i wygląda tak samo dobrze,
                          jedynie to jak mówię znalazłem
                          przy zawiasach maski wzdłuż od zawiasu w jedną i drugą stronę - nie widać teraz tego mocno bo czarny hamerite zdał egzamin
                          to samo przy zgrzewach drzwi jak wyszło trochę ale to jest minimalne (duże powiększenie) - zaciapałem tam również hamerajtem i tak to sie trzyma 3 rok.
                          jak dla mnie nieprawdopodobnie mało rdzy jak na civica w tym aucie moja IV-ka tylne nadkole miał zjedzone po 8 latach a VI-ka po 6 latach w VII- zero rdzy w nadkolach sam nie mogę wyjść z podziwu.

                          Edit:
                          zbieżne linki w Tematem:
                          VIIka po polskiej zimie
                          https://www.civicforum.pl/showthread...kiej-zimie-%28
                          korozja civic VII - https://www.civicforum.pl/showthread...ozja-civic-VII
                          Załączone pliki
                          Last edited by rambo7; 28-03-2012, 13:14. Powód: pisownia
                          Kierownik Działu Diesla

                          Comment


                          • #28
                            Ja w swoim aucie (2002 r.) mam podobny problem z nadkolami jak kolega atizylak. Co prawda u mnie nie ma jeszcze aż takiej tragedii jak u kolegi. Rdza na razie delikatnie atakuje tylko tylne nadkola. W pozostałych miejscach o których wspominacie jest "czysto". Auto kupowałem w 2010 roku i było ok - czym oni sypią te drogi w zimie?

                            Comment


                            • #29
                              z tego wynika że najlepiej po kupnie auta dobrze jest umyć podwozie i zrobic konserwację lepiej dmuchać na zimne

                              Comment


                              • #30
                                Dodaję jeszcze parę fotek rdzy swojej hondy którą od paru dni neutralizuję:
                                201204211038.jpg 201204211039.jpg 201204211040.jpg 201204211041.jpg

                                Kumpel ma ibizę z 97r i jak to zobaczył to zaprosił mnie do siebie do kanału żebym jego podwozie obejrzał. Mówi że prawie 0 rdzy ma. Jak stilo oglądałem z 2002r to też miało zero rdzy. A Honda wygląda jakby ją ktoś solą sypał i wodą lał. Dodam że to jest fabryczna konserwacja, nic tu nie było robione, auto jest z 2005r bezwypadkowe, kupiłem je prawie rok temu. Szwagier ma crome też z 2005r, muszę zobaczyć jak to u niego wygląda.
                                Last edited by atizylak; 22-04-2012, 22:59.

                                Comment

                                Working...
                                X