Czołem wszystkim.
Słabo mi grzeje - im więcej obrotów tym lepsze grzanie. Mam pytanie do tego co napisał rambo7 w wątku https://www.civicforum.pl/showthread...dem-chlodzenia
który wężyk zdjąć by sprawdzić czy pompa działa prawidłowo?
blok od lewej nr.jpg
blok od przodu nr.jpg
i przy okazji pytanie, czy wężyk nr 6 to dolot do nagrzewnicy a 7 to wylot, który idzie do bloku silnika?
grodź i zawór temp nawiewu nr.jpg
i czy nagrzewnica powinna być raczej drożna jeżeli naciskam wąż nr 7 (przy zagrzanym silniku przy otwartym termostacie - podczas odpowietrzania) a płyn w chłodnicy po zdjęciu korka zmienia swój poziom?
Bo 6 jest gorąca, a 7 zimna.
Słabo mi grzeje - im więcej obrotów tym lepsze grzanie. Mam pytanie do tego co napisał rambo7 w wątku https://www.civicforum.pl/showthread...dem-chlodzenia
- jedno sprawdzenie można zrobić na pełnym układzie (jeśli szkoda płynu to po jego spuszczeniu zalej cały wodą) odpal silnik (na pracującym) zdejmij górny króciec przy bloku silnika i sprawdź (najlepiej niech na chwilę ktoś podgazuje auto) sprawdź czy jest fontanna ? - musimy być pewni że pompa wody daje ciśnienie w układ, trzeba to sprawdzić.
blok od lewej nr.jpg
blok od przodu nr.jpg
i przy okazji pytanie, czy wężyk nr 6 to dolot do nagrzewnicy a 7 to wylot, który idzie do bloku silnika?
grodź i zawór temp nawiewu nr.jpg
i czy nagrzewnica powinna być raczej drożna jeżeli naciskam wąż nr 7 (przy zagrzanym silniku przy otwartym termostacie - podczas odpowietrzania) a płyn w chłodnicy po zdjęciu korka zmienia swój poziom?
Bo 6 jest gorąca, a 7 zimna.
Comment