Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

słabe dogrzanie silnika - finał: uszkodzona uszczelka pod głowicą

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    na zimnym silniku całkowicie ostygniętym otwórz korek chłodnicy i dolej płynu do max. Jak odpalisz i będziesz jeździł to miej otwarte ogrzewanie na max i w takiej pozycji zostaw jak będziesz gasił sinik. Przed uruchomieniem jak znowu ostygnie sprawdzaj tylko poziom w zb wyrównawczym, poziom będzie niski - będzie mało to dolej. I tak w kółko aż przestanie pobierać płyn z zb. wyrównawczego.
    Jeśli po jakimś czasie ponownie jakimś cudem zniknie płyn z układu to musisz znaleźć nieszczelność, musisz ustalić gdzie i jakim sposobem znika płyn z układu?
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #47
      Tak jak w poprzednim poście wspomniałem, płynu że zbiorniczka ani nie ubywalo ani nie przybywało.
      Uzupełnione płynu przez korek w chłodnicy rozwiązał problem od ręki. 1,5 litra weszło. Tak fachowcy po wymianie pompy i czyszczeniu układu uzupełnił układ. Brak słów.
      Rambo7 - dzięki za wskazówkę!

      Comment

      Working...
      X