Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Siłownik zamka centralnego i kilka dodatkowych pytań.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Siłownik zamka centralnego i kilka dodatkowych pytań.

    Hej. Mam pytanie.
    Posiadam Hondę Civic GEN VII z 2001 5d.
    Nie otwierają mi się drzwi od pasażera z przodu, oraz od kierowcy z tyłu. Wymontowałem siłownik zamka centralnego, okazuje się że chyba padł silniczek, bo przy obciążeniu w ogóle nie ma siły go przekręcić. Zamówiłem zamiennik, ale przyszedł tylko z 2 pinowym gniazdem, bez 3 pinowego. Z tego co doczytałem na forum, ta 3 pinowa wtyczka to tylko do centralnego otwieranego z kluczyka, prawda ? Co dziwne, w tych drzwiach nie mam zamka, więc nie wiem dlaczego oryginał był taki. Chyba ze ktoś wymienił klamkę. Rozumiem że bez zamka mogę spokojnie wymienić na siłownik tylko z 2 pinowym gniazdem ?
    Druga sprawa, padł mi silnik tylnych wycieraczek, a właściwie nie padł, ale ukręciła się śruba trzymająca pióro. Więc muszę wymienić całość, czy wiecie gdzie to najszybciej znaleźć, albo jaki to ma numer żebym mógł tego poszukać?
    I ostatnia sprawa, ma ktoś z Was może przetestowane radio z androidem które wchodzi w dziurę po oryginalnym radio ? (oryginał ma tą taką łęzkę na górze, więc zwykłego prostokątnego tam nie wepchnę.) Na razie używam transmitera FM, ale podczas jazdy mam dość denerwujący gwizd i nie wiem czy kończy się alternator czy może macie jakiś pomysł jak to zniwelować? Jakiś filtr ?

    Pozdrawiam, i z góry dzięki za podpowiedzi.

  • #2
    Co do C-Z, to jest sporo informacji co i jak działa, co kupić, jak zamontować itd. Są pokazane zamienniki modułów z numerami. Musisz wejść do działu "Zrób to Sam" odszukaj właściwe manual. skorzystaj z wyszukiwarki tematów na forum.
    Zamieszczone przez cr4shydlo Zobacz posta
    Nie otwierają mi się drzwi od pasażera z przodu, oraz od kierowcy z tyłu.
    to typowa sprawa jest ogromna ilość informacji na forum co i jak zrobić. Oba te zamki mają po 2 przewody do siłownika bo to sa tzw SLAVE, czyli wszystkie mają po 2 kable/ 2 piny. Natomiast tylko siłownik drzwi kierowcy to tzw MASTER ma 5 kabli / 5 pinów. gdyż to on steruje pozostałymi. Nie przejmuj się wtyczkami, jak kupiłeś właściwy to będzie działać.
    Zamieszczone przez cr4shydlo Zobacz posta
    Z tego co doczytałem na forum, ta 3 pinowa wtyczka to tylko do centralnego otwieranego z kluczyka, prawda ?
    VII gen miał pilota każdy, wiec nie było wersji otwieranej tylko z kluczyka 7 gen wszystkie miały piloty! po 2 szt.
    Zamieszczone przez cr4shydlo Zobacz posta
    Co dziwne, w tych drzwiach nie mam zamka, więc nie wiem dlaczego oryginał był taki. Chyba ze ktoś wymienił klamkę.
    tu nie bardzo rozumiem, klamka występuje osobo. Siłownik z zamkiem występuje osobno. Zerknij na manuale i tematy z C-Z w 7 gen.

    Zamieszczone przez cr4shydlo Zobacz posta
    silnik tylnych wycieraczek, a właściwie nie padł, ale ukręciła się śruba trzymająca pióro.
    to tez popularna sprawa, są informacje i manuale, po prostu skorodował wieloklin od ramienia pióra, zerknij jak to naprawiali inni.


    Zamieszczone przez cr4shydlo Zobacz posta
    ma ktoś z Was może przetestowane radio z androidem które wchodzi w dziurę po oryginalnym radio ?
    tez jest sporo tematów szczególnie w dziale "Nasze auta" 7 gen. koledzy pokazali co zmieniali do wsadzali. ewentualnie szukaj tematów wpisz: "radio 2DIN".

    Nie poświęcę Ci więcej czasu ponieważ twoje auto ma ponad 20 lat i od 19 lat wszystko tu jest podane na tacy z twoich problemów, trzeba znaleźć odpowiedni temat i skorzystać, nie ma co powielać wpisów.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Dzięki Pozdrawiam.

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
        VII gen miał pilota każdy, wiec nie było wersji otwieranej tylko z kluczyka 7 gen wszystkie miały piloty! po 2 szt.
        Oj raczej nie, na pewno te z pierwszego roku produkcji. U mnie w roczniku 2001 nie było pilota, były tylko dwa kluczyki bez pilotów, ale zamek centralny był fabrycznie we wszystkich wersjach. A w ASO wtedy za dopłatą dokładali alarmy z pilotem.

        Jak zauważyłem w niektórych wersjach Civica VII od strony pasażera z przodu były zamki do otwierania drzwi na kluczyk, a w niektórych nie. U mnie jest, ale jest to też siłownik typu slave i otwarcie kluczykiem drzwi pasażera podnosi tylko ten zamek, a otwieranie drzwi kierowcy kluczykiem podnosi wszystkie drzwi.

        Co do radia - kształt konsoli w VII gen jest taki, że nie jest idealnie prosto - kupując radio 2 din i tak będzie ono odstawać albo po bokach, albo na środku będzie lekko wpadać pod konsolę - taki urok i albo trzeba to zaakceptować jak kupimy jakiekolwiek radio pasujące do 2 din albo możesz "urzeźbić" na podstawie dostępnej w Internecie 1din ramkę do radia 2 din, aby je lepiej wpasować.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez cr4shydlo Zobacz posta
          Zamówiłem zamiennik, ale przyszedł tylko z 2 pinowym gniazdem, bez 3 pinowego. Z tego co doczytałem na forum, ta 3 pinowa wtyczka to tylko do centralnego otwieranego z kluczyka, prawda ?
          to jakiś naprawdę pierwotny egzemplarz, no ja się nie spotkałem ale jeśli tak jest to nie podważam tego.
          Więc jeśli tam są 3 piny a nie 5 to moduł nie może mieć 2 pinów bo brakujący 1 pin steruje z kluczyka. Więc jak tego nie będzie to nie będzie działać C-Z na fabrycznym systemie.
          Jeśli jest 2 ponowa wtyczka to ją zostaw, i musisz dokupić sam Sterownik C-Z i zamontować. Akcesoryjny Sterownik podpiąć można do 4 siłowników Slave - czyli ten 2 pinowy może zostać.
          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Nie, ja w drzwiach pasażera mam 2 wtyczki. Jedna 2 pinowa do silniczka, i jedna 3 pinowa do microswitcha, tylko same drzwi nie mają zamka. Więc albo ktoś wymienił drzwi, albo to jakaś wersja z UK czy coś. Tak czy inaczej, już wiem że skoro i tak nie mam zamka w tych drzwiach to 3 pinowa wtyczka mimo że jest i była podłączona w starym siłowniku nie jest mi do niczego potrzebna.
            Dzięki.

            Comment


            • #7
              z pewnością ktoś tam grzebał, bo średnio oryg silniczki w siłownikach wytrzymywały 8 lat.
              Zamieszczone przez cr4shydlo Zobacz posta
              mam 2 wtyczki. Jedna 2 pinowa do silniczka, i jedna 3 pinowa do microswitcha
              tak jest potwierdzam.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment

              Working...
              X