Hej. Mam pytanie.
Posiadam Hondę Civic GEN VII z 2001 5d.
Nie otwierają mi się drzwi od pasażera z przodu, oraz od kierowcy z tyłu. Wymontowałem siłownik zamka centralnego, okazuje się że chyba padł silniczek, bo przy obciążeniu w ogóle nie ma siły go przekręcić. Zamówiłem zamiennik, ale przyszedł tylko z 2 pinowym gniazdem, bez 3 pinowego. Z tego co doczytałem na forum, ta 3 pinowa wtyczka to tylko do centralnego otwieranego z kluczyka, prawda ? Co dziwne, w tych drzwiach nie mam zamka, więc nie wiem dlaczego oryginał był taki. Chyba ze ktoś wymienił klamkę. Rozumiem że bez zamka mogę spokojnie wymienić na siłownik tylko z 2 pinowym gniazdem ?
Druga sprawa, padł mi silnik tylnych wycieraczek, a właściwie nie padł, ale ukręciła się śruba trzymająca pióro. Więc muszę wymienić całość, czy wiecie gdzie to najszybciej znaleźć, albo jaki to ma numer żebym mógł tego poszukać?
I ostatnia sprawa, ma ktoś z Was może przetestowane radio z androidem które wchodzi w dziurę po oryginalnym radio ? (oryginał ma tą taką łęzkę na górze, więc zwykłego prostokątnego tam nie wepchnę.) Na razie używam transmitera FM, ale podczas jazdy mam dość denerwujący gwizd i nie wiem czy kończy się alternator czy może macie jakiś pomysł jak to zniwelować? Jakiś filtr ?
Pozdrawiam, i z góry dzięki za podpowiedzi.
Posiadam Hondę Civic GEN VII z 2001 5d.
Nie otwierają mi się drzwi od pasażera z przodu, oraz od kierowcy z tyłu. Wymontowałem siłownik zamka centralnego, okazuje się że chyba padł silniczek, bo przy obciążeniu w ogóle nie ma siły go przekręcić. Zamówiłem zamiennik, ale przyszedł tylko z 2 pinowym gniazdem, bez 3 pinowego. Z tego co doczytałem na forum, ta 3 pinowa wtyczka to tylko do centralnego otwieranego z kluczyka, prawda ? Co dziwne, w tych drzwiach nie mam zamka, więc nie wiem dlaczego oryginał był taki. Chyba ze ktoś wymienił klamkę. Rozumiem że bez zamka mogę spokojnie wymienić na siłownik tylko z 2 pinowym gniazdem ?
Druga sprawa, padł mi silnik tylnych wycieraczek, a właściwie nie padł, ale ukręciła się śruba trzymająca pióro. Więc muszę wymienić całość, czy wiecie gdzie to najszybciej znaleźć, albo jaki to ma numer żebym mógł tego poszukać?
I ostatnia sprawa, ma ktoś z Was może przetestowane radio z androidem które wchodzi w dziurę po oryginalnym radio ? (oryginał ma tą taką łęzkę na górze, więc zwykłego prostokątnego tam nie wepchnę.) Na razie używam transmitera FM, ale podczas jazdy mam dość denerwujący gwizd i nie wiem czy kończy się alternator czy może macie jakiś pomysł jak to zniwelować? Jakiś filtr ?
Pozdrawiam, i z góry dzięki za podpowiedzi.
Comment