Cześć,
Od dłuższego czasu męczę się ze swoją emką.
Silnik d17a9, ecu był od a8 i myślałem, że to jest problemem.
Wymieniłem ecu i wylutowałem immoblizera(w poprzednim też tak było, bo jest inna stacyjka, kostka była wypięta), wyskakuje tylko jeden błąd - p1607(prawdopodobnie przez brak immo).
Na komputerze też pokazuje, że check engine jest aktywny, a na zegarach po odpaleniu gaśnie.
Czy brak immobilizera może powodować tzw. limp mode i ograniczać silnik do 5900 obrotów?
Czy jest to wina kolejnego trefnego ecu?
Z ecu zrobiłem już wszystko co się dało, pozbyłem się innych błędów itp. i już nie mam pomysłów co robić a całego zestawu ecu+stacyjka+centralka nigdzie nie znalazłem.
Ktoś coś poradzi?
P.S. Kupię zestaw startowy do d17a9 (ecu PLR)
Od dłuższego czasu męczę się ze swoją emką.
Silnik d17a9, ecu był od a8 i myślałem, że to jest problemem.
Wymieniłem ecu i wylutowałem immoblizera(w poprzednim też tak było, bo jest inna stacyjka, kostka była wypięta), wyskakuje tylko jeden błąd - p1607(prawdopodobnie przez brak immo).
Na komputerze też pokazuje, że check engine jest aktywny, a na zegarach po odpaleniu gaśnie.
Czy brak immobilizera może powodować tzw. limp mode i ograniczać silnik do 5900 obrotów?
Czy jest to wina kolejnego trefnego ecu?
Z ecu zrobiłem już wszystko co się dało, pozbyłem się innych błędów itp. i już nie mam pomysłów co robić a całego zestawu ecu+stacyjka+centralka nigdzie nie znalazłem.
Ktoś coś poradzi?
P.S. Kupię zestaw startowy do d17a9 (ecu PLR)
Comment