Witam. W moim civicu od jakiegoś czasu szyba pasażera podnosi się, lecz nie chce się opuszczać. Drzwi były rozbierane i po tym dowiedziałem się, że nic nie jest zablokowane, oraz silnik szyby działa. Gdy spiąłem wtyczkę zasilania silniczka na odwrót poprzez dwa druciki tak, aby odwrócić polaryzację szyba się normalnie opuściła. Oczywiście przycisk podnoszenia szyby działał wtedy również w drugą stronę. Lecz gdy wszystko jest normalnie podpięte zarówno sterując od strony kierowcy jak i pasażera szyba się tylko podnosi a podczas opuszczania słychać tylko cyknięcie przekaźnika. Gdy w tym momencie zmierzyłem miernikiem napięcie to pokazało się -12v. Co oznacza napięcie -12v? Tego nie wiem. Podczas podnoszenia jest zwyczajne 12v. Szyba kierowcy działa normalnie. Podmieniałem już przyciski do sterowania szybami w drzwiach pasażera ale to nic nie dało. Oczywiście zwróciłem uwagę na blokadę rodzicielską na drzwiach kierowcy, ale to nic nie dało. Na zagranicznym forum czytałem o metodzie spięcia dwóch kabli w wiązce od przycisków od strony kierowcy. Testował już ktoś coś takiego?
Tylko że robili to na Hondach Accord i niewiem na ile może to być przydatne w civicu.
Tutaj jest cały wątek https://www.cargurus.com/Cars/Discussion-c3836_ds530625
Czy sterowanie szybami we wszystkich drzwiach jest jakoś połączone? Czy jak padło sterowanie szybami pasażera w drzwiach kierowcy to u pasażera też nie będzie działać? Bo zastanawiam się nad kupnem przycisków od strony kierowcy, ale nie chcę znowu wyrzucać pieniędzy w błoto.
Tylko że robili to na Hondach Accord i niewiem na ile może to być przydatne w civicu.
Tutaj jest cały wątek https://www.cargurus.com/Cars/Discussion-c3836_ds530625
Czy sterowanie szybami we wszystkich drzwiach jest jakoś połączone? Czy jak padło sterowanie szybami pasażera w drzwiach kierowcy to u pasażera też nie będzie działać? Bo zastanawiam się nad kupnem przycisków od strony kierowcy, ale nie chcę znowu wyrzucać pieniędzy w błoto.
Comment