Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Antynapad AS202T Amervox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Antynapad AS202T Amervox

    Witam

    W swojej rakiecie VII 2004 1,4 90 km EU7 posiadam tytułowy immobilizer. Chciałbym go wyłączyć by sprawdzić pobór prądu bez tego urządzenia (ale też bez grzebania w instalacji ). Z instrukcji wynika że gdzieś w aucie jest wyłącznik na zasadzie dźwigienki ( nie mówię o przycisku który muszę nacisnąć by móc jechać, odpalić auto ). Pytanie czy ktoś ma w aucie to samo ustrojstwo i gdzie ( orientacyjnie rzecz jasna ) szukać tego wyłącznika. Poprzedni właściciel niestety nic nie wiem na ten temat. Dodatkowo pod maską mam moduł do którego mam mały kluczyk ale ten kluczyk kręci się w koło i nie bardzo widzę efekt tego kręcenia - immobilizer działa tak samo.

  • #2
    Zamieszczone przez drgonzo78 Zobacz posta
    Z instrukcji wynika że gdzieś w aucie jest wyłącznik na zasadzie dźwigienki (...) gdzie szukać tego wyłącznika.
    zazwyczaj montowano wyłącznik w takim miejscu że aby go znaleźć trzeba coś odkręcić np jakąś pokrywke pod kierownica, jakąś kieszonkę wyjąć itp. musi to być na tyle trudne do nalezienia aby potencjalny złodziej nie deaktywował zabezpieczenia zbyt łatwo. Natomiast użytkownik ma taką opcje ale musi wiedzić co rozebrac by się do tego dośc łatwo dostać w razie jego awarii ale na tyle schowany aby nie było to na widoku.
    Mamy mrozy ale jak masz warunki to najpierw postaraj się namierzyć gdzie jest to urządzenie (puszka z elektroniką) po niej po kablach a raczej o taśmie izolacyjnej ukrywającej kable dojdziesz do tego wyłącznika.
    Systemy zabezpieczeń mają to do siebie że powinny być zakładane dość indywidualnie, ale trudno o indywidualizm kiedy kable instalacji są zawsze w każdym modelu w tych samych miejscach.
    Proponuje zdjąć najpierw osłony plastikowe pod kierownica i szukać innych niż fabryczne części izolacji, to może być trop jakiejś ingerencji specjalisty montera systemów zabezpieczeń.
    Szukamy czegoś takiego jak na foto:https://electropark.pl/przelaczniki-...a-przewod.html
    Wyłącznik (mały kluczyk) jak kręci się w kółko to może ktoś ułamał ogranicznik i się obraca kluczyk, ale tu typowo podejdź do tego tak jak do klasycznego wyłącznika czyli popróbuj pozycję horyzontalną i wertykalną - ustawiać kluczyk i wyjmować jak w typowym zamku i sprawdzać co się dzieje?
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Dzięki za podpowiedź. Na "macanego" nic nie znalazłem ale to faktycznie może być schowane gdzieś głębiej. Spróbuję metody po nitce do kłębka.

      Comment

      Working...
      X