Witam
W swojej rakiecie VII 2004 1,4 90 km EU7 posiadam tytułowy immobilizer. Chciałbym go wyłączyć by sprawdzić pobór prądu bez tego urządzenia (ale też bez grzebania w instalacji ). Z instrukcji wynika że gdzieś w aucie jest wyłącznik na zasadzie dźwigienki ( nie mówię o przycisku który muszę nacisnąć by móc jechać, odpalić auto ). Pytanie czy ktoś ma w aucie to samo ustrojstwo i gdzie ( orientacyjnie rzecz jasna ) szukać tego wyłącznika. Poprzedni właściciel niestety nic nie wiem na ten temat. Dodatkowo pod maską mam moduł do którego mam mały kluczyk ale ten kluczyk kręci się w koło i nie bardzo widzę efekt tego kręcenia - immobilizer działa tak samo.
W swojej rakiecie VII 2004 1,4 90 km EU7 posiadam tytułowy immobilizer. Chciałbym go wyłączyć by sprawdzić pobór prądu bez tego urządzenia (ale też bez grzebania w instalacji ). Z instrukcji wynika że gdzieś w aucie jest wyłącznik na zasadzie dźwigienki ( nie mówię o przycisku który muszę nacisnąć by móc jechać, odpalić auto ). Pytanie czy ktoś ma w aucie to samo ustrojstwo i gdzie ( orientacyjnie rzecz jasna ) szukać tego wyłącznika. Poprzedni właściciel niestety nic nie wiem na ten temat. Dodatkowo pod maską mam moduł do którego mam mały kluczyk ale ten kluczyk kręci się w koło i nie bardzo widzę efekt tego kręcenia - immobilizer działa tak samo.
Comment