Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Trzeszcząca Honda

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Trzeszcząca Honda

    Witam,

    od wczoraj jestem posiadaczem Hondy Civic VI z 1997 roku. Mam do was klika pytań, bo nie wiem jak to w hondach jest. Żadnych stuków nie odnotowałem podczas jazdy, ale na nierównościach poprzecznych z tyłu auta słyszalne jest trzeszczenie karoserii (a może to przy amortyzatorach). Czy ten typ tak ma, czy to typowy objaw kończącej się jakiejś gumy lub innej części.

    Mam też instalację gazową i pytanko, przy dodawaniu gazu mam słyszalny świst z pod maski. Macie pmysł co to może być?

    I jeszcze jedno. Do jakiej prędkości w sensownym czasie można rozbujać D14A8. Pytam, bo tak 155 leciałem, ale ciężko to szło
    Szukasz instrukcji do Hondy Civic VI? Zajrzyj w paszczę chomikowi

  • #2
    Pewno cukierki do wymiany(tuleje wahacza wzdluznego, w sklepie powiesz,ze glowna tuleja w zawieszeniu z tylu to beda wiedziec o co chodzi), ale to jest odglos troche jakby cos w bagazniku sie obijalo, troche jakby cos stukalo - moze i trzeszczalo.

    Comment


    • #3
      Byłem przed zakupem u diagnosty i patrząc na zawieszenie nie miał większych zastrzeżeń. Dużo te cukierki kosztują? Jaki tego koszt?
      Szukasz instrukcji do Hondy Civic VI? Zajrzyj w paszczę chomikowi

      Comment


      • #4
        Zamienniki od 40-50zl sztuka, ale kupisz takie to bedziesz raczej czesto wymienial.
        Najlepiej wziac oryginalne z ASO, koszt ponad sto zloty za sztuke - ale warto.

        Podskocz na jakas stacje przegladow i niech Ci tylne zawieszenie sprawdza na tym takim urzadzeniu - bedzie stukac to wiesz co masz do wymiany.

        Comment


        • #5
          Właściwie to byłam na stacji diagnostycznej, ale nic nie stukało. Teraz mi tu cośtrzeszczy jakby miał się złamać w pół. Albo te plastiki tak pracują. Sam nie wiem
          Szukasz instrukcji do Hondy Civic VI? Zajrzyj w paszczę chomikowi

          Comment


          • #6
            Ja myśle ze to nie cukierki - jak by były cukierki zje*** to by ci tył auta latał w zakrętach podobnie jak do słabych amorków i to raczej bardziej stuki ... posadz kogos z tylu koniecznie podczas jazdy i niech nasluchuje czy to nie elementy wewnątrz kabiny, bo tak tez moze byc.

            Comment


            • #7
              Ja miałem podobnie. Gdy tył się uginał było słychać trzeszczenie. Obejrzałem cukierki i faktycznie były uszkodzone. Ponieważ były i tak do wymiany pozwoliłem sobie psiknąć WD40. Skrzypienie nie ustało. Po demontarzu okazało się, że do wymiany są jeszcze tuleje gumowo metalowe wahaczy poprzecznych. Kosztów ich nie pamiętam. Przy wymianie był problem z wyjęciem jednej ze srub mocujących wahacz do nadwozia. Śruba zapiekła się w wewnętrznej metalowej części tulei i mimo, że guma się zerwała, a śruba odkręciła, wyciągnąć jej nie sposób było. Trzeba było ciąć + nowa śruba w ASO 9zł. Od tamtej pory cisza

              Comment


              • #8
                Ja w Coupe VI tez mam podobny problem. Myślałem, że to coś w zawieszeniu ale dźwięki wychodziły z okolic bagażnika. Podejrzewałem też że zawiasy klapy dźwięczą przy pracy karoseri na nierównościach.

                Po większym nasłuchiwaniu i macaniu okazało się, że to półka, ale nie plastikowa część tylko ta właściwa, metalowa. Problemu jeszcze nie naprawiłem. Brak czasu :/

                Może u Ciebie jest to samo

                Comment

                Working...
                X