Witam,
od wczoraj jestem posiadaczem Hondy Civic VI z 1997 roku. Mam do was klika pytań, bo nie wiem jak to w hondach jest. Żadnych stuków nie odnotowałem podczas jazdy, ale na nierównościach poprzecznych z tyłu auta słyszalne jest trzeszczenie karoserii (a może to przy amortyzatorach). Czy ten typ tak ma, czy to typowy objaw kończącej się jakiejś gumy lub innej części.
Mam też instalację gazową i pytanko, przy dodawaniu gazu mam słyszalny świst z pod maski. Macie pmysł co to może być?
I jeszcze jedno. Do jakiej prędkości w sensownym czasie można rozbujać D14A8. Pytam, bo tak 155 leciałem, ale ciężko to szło
od wczoraj jestem posiadaczem Hondy Civic VI z 1997 roku. Mam do was klika pytań, bo nie wiem jak to w hondach jest. Żadnych stuków nie odnotowałem podczas jazdy, ale na nierównościach poprzecznych z tyłu auta słyszalne jest trzeszczenie karoserii (a może to przy amortyzatorach). Czy ten typ tak ma, czy to typowy objaw kończącej się jakiejś gumy lub innej części.
Mam też instalację gazową i pytanko, przy dodawaniu gazu mam słyszalny świst z pod maski. Macie pmysł co to może być?
I jeszcze jedno. Do jakiej prędkości w sensownym czasie można rozbujać D14A8. Pytam, bo tak 155 leciałem, ale ciężko to szło
Comment