Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dziwne stuki w zawieszeniu!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dziwne stuki w zawieszeniu!!!

    Witam,jestem szczęśliwym posiadaczem hani 1996r 3 d ale od jakiegoś roku zaczęło pukać zawieszenie tak jakby z prawej strony.Na przeglądzie powiedziano mi,że wszystko jest ok, prosze pomóżcie nie wiem co jest grane.POZDRAWIAM!!!!

  • #2
    Zobacz czy osłony nadkoli masz dobrze założone, bo czasami nadkole wali podczas jazdy o nadwozie i stąd mogą być te stuki. Bo jak piszesz na przeglądzie było wszystko ok.
    Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

    Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



    TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

    PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

    OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

    Comment


    • #3
      ok zobacze! choć mechanik mówił,że wszystko sprawdził!miałem też niwelowane luzy na maglownicy a ten dzwięk wydobywa się przy skręcaniu w prawo,dodam też,że to nie są przeguby!!!!
      Last edited by yaro253; 07-07-2009, 17:54.

      Comment


      • #5
        ja też miałem stukanie w zawieszeniu. pojechałem na stacje diagnostyczną na szarpaki i nic nie pokazało.
        na warsztacie okazało się, że do wymiany sa sworznie górnych wahaczy i prawa końcówka drążka.

        Comment


        • #6
          U mnie było to samo i okazało się ze awarii uległ o dziwo prawie nowy amortyzator miał luz wewnetrzny i sobie pukał i mnie do białej gorączki doprowadzał , wymieniłem wszystko sworzeń górny dolny nawet klocki bo myślałem ze gdzieś mogą stukać łożysko w kole , byłem na warsztacie , sprawdzili na trzepakach wszystko ok tłumienie jak nowy a tu sie okazało ze to amor właśnie i musiałem zmienić , a sposób na sprawdzenie znalazłem taki ze otorzyłem mache wlazłem nogami nad tą belkę między lampami i trzymając sie maski tak zacząłem nim bujac ze mało na bok się nie przewrócił i na koncu przechyłu na jedna strone usłyszałem stuk zawołałem ojca głowa w nadole i nasłuchał ze to z amora poszedł do rozbórki i sprawa wyszła , a co sie nerwów przy tym najadłem to szok , aha jeszcze wczesniej luzy na maglownicy kasowałem i drązkek kierowniczy zminiłem , no wszystko pozdrawiam
          Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

          Comment


          • #7
            Dzięki za odpowiedz kamil jutro to przejrze!!!!Aha zapomniałem dopisać przy paleniu gumy podskakuje mi cały przód jakby koła traciły przyczepność!!!
            Last edited by yaro253; 09-07-2009, 20:17.

            Comment


            • #8
              Zamieszczone przez yaro253 Zobacz posta
              Aha zapomniałem dopisać przy paleniu gumy podskakuje mi cały przód jakby koła traciły przyczepność!!!
              przy paleniu gumy to całkowicie naturalne zjawisko, że koła tracą przyczepność

              Comment


              • #9
                No ja akurat gumy nie pale chyba że innej gumy hehe ale poważnie to jeszcze nie wiem jaki tam masz silniczek ale jeśli jakiś mocniejszy typu 1.6 turbo hiper power max itp itd to masz w zawieszeniu coś takiego jak stabilizator i on też może stukać, ale jesli to nie amor i nie stabilizator , to jednak najczęściej stuki przy skręcaniu są powodowane przez sforzeń wachacza raczej ten dolny lub końcówkę drążka kierowniczego , u mnie waliło nie przy skręcaniu tylko w każdej pozycji koła .
                Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

                Comment


                • #10
                  Motor jest 1.5 vtec 114 km może nie rewelacja ale idzie poszaleć.Dzięki za podpowiedzi!!!!

                  Comment


                  • #11
                    Też mi tak bryka przy szybkim starcie. Gdzieś czytałem, że spężyny do wymiany.

                    Comment


                    • #12
                      Na poczatku sprawdź klapę bagażnika....
                      U mnie zaczęło stukać z tylu kilka tygodni temu, najpierw byly to pojedyncze metaliczne stuki a potem przechodzilo wrecz w terkotanie, zwlaszcza podczas jazdy po drobnych nierównościach.
                      Wystarczylo wyregulować gumowe odbojniki i problem zniknął.
                      A mechanik juz sie brał za wymianę tulejek wahacza DD

                      Comment


                      • #13
                        Zamieszczone przez yaro253 Zobacz posta
                        przy paleniu gumy podskakuje mi cały przód jakby koła traciły przyczepność!!!
                        Rodziców zapytaj to ci następnym razem kupią rowerek

                        Comment


                        • #14
                          Witam ponownie panowie okazało się,że prawy drążek kierownicy był wybity może się komuś to przyda POZDRAWIAM!!!!

                          Comment

                          Working...
                          X