Witam, nie wiem co wpływa na złe prowadzenie i lekkie ściąganie auta w lewo? Zanim powymieniałem części było ok. Wymieniłem łożysko lewe przód, 2 przeguby, osłony maglownicy, drążki + końcówki i ustawiłem zbieżność. Z tyłu wymieniłem 6 tulejek na wahaczach poprzecznych i piastę . Po tym wszystkim sprawa wygląda tak. Auto nie pewnie się prowadzi szczególnie przy większych prędkościach a jak puszcze kierownice to dość znacznie ściąga w lewo. Do tego tył nisko siedzi wystarczy szybciej najechać na muldę czy koleinę i trze opona o nadkole. Byłem 2 raz sprawdzić zbieżność bo myślałem, że spartolił robotę ale jest ok.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
amory? sprężyny? tuleje?
Collapse
X
-
Zamieszczone przez afri3l Zobacz postaByłem 2 raz sprawdzić zbieżność
Tył auta jst tak samo odpowiedzialny za prowadzenia jak przód,nie wspominając o kątach pochylenia poszczegolnych kół i wpisaniu w kwadrat.
Jakie masz koła i gumy że ociera,bo nawet po wyjęciu sprężyn nie powinnoLast edited by m26; 25-01-2019, 19:55.
-
Zamieszczone przez m26 Zobacz postaZbieżność nie ma nic do ściagania,zrób pełną geometrię i skup się na asymetrii.
Tył auta jst tak samo odpowiedzialny za prowadzenia jak przód,nie wspominając o kątach pochylenia poszczegolnych kół i wpisaniu w kwadrat.
Jakie masz koła i gumy że ociera,bo nawet po wyjęciu sprężyn nie powinno
Comment
-
Zbieżność to zbieżność,pokręci drążkami i wypuści.Jedź tam gdzie zrobią Ci wydruk kompletnej geometrii.
W 6 gen niczego poza zbieżnością z tyłu i przodu nie da sie regulować,więc nawet gdyby ustawili obie osie tak jak trzreba to nie znaczy ze auto będzie jeździć tak jak powinno,a warto wiedzieć co jest do zrobienia żeby było dobrze.
Zmień koła stronami na probę,bo czasem sama guma ciągnie auto do rowu.
Comment
-
Zamieszczone przez m26 Zobacz postaZbieżność to zbieżność,pokręci drążkami i wypuści.Jedź tam gdzie zrobią Ci wydruk kompletnej geometrii.
W 6 gen niczego poza zbieżnością z tyłu i przodu nie da sie regulować,więc nawet gdyby ustawili obie osie tak jak trzreba to nie znaczy ze auto będzie jeździć tak jak powinno,a warto wiedzieć co jest do zrobienia żeby było dobrze.
Zmień koła stronami na probę,bo czasem sama guma ciągnie auto do rowu.A z tym tyłem co? Sprężyny? Mówili mi że może pękły ale nic sie tam nie tłucze.
Comment
-
Zamieszczone przez afri3l Zobacz postaA z tym tyłem co? Sprężyny?
Jakie ET mają fele,w ktorym miejscu konkretnie ociera?
Comment
-
Zamieszczone przez m26 Zobacz postaNo to trzeba się nachylić i zobaczyć.
Jakie ET mają fele,w ktorym miejscu konkretnie ociera?
Comment
-
Zamieszczone przez Mtgad Zobacz postaA sprawdzałeś czy ciśnienie w oponach jest równe?
Comment
-
Zamieszczone przez afri3l Zobacz postaNormalnie gora opony przypierdziela w ta oslone nadkola w srodku
Normalnie to takie koło w miarę uginania zwiększa negatyw i kladzie się na tyle ze z zapasem mija rant i swobodnie chowa się do wnęki.
Popatrz ,to jest 195/50/15 i ET 37
nadk.jpg
Kiedyś to było -30,teraz po latach jest pewnie połowę więcej,jednak to bez znaczenia bo i tak regularnie na różnych chopach czuję że już dobija zawias do granic , czasem mam wrażenie że buda więcej nie zniesie,ale zadnych ocierek nigdy nie miałem,ani żaden mój koleś od Cifów zakładający normalne koła.
Comment
-
Zamieszczone przez m26 Zobacz postaNo to trzeba się nachylić i zobaczyć.
Jakie ET mają fele,w ktorym miejscu konkretnie ociera?
Comment
-
Nowe sprężyny + amory i jest cacy, nic nie ściąga i nie ociera jak się wpakuję w dziurę. Jest jedna rzecz jeszcze która nie daję mi spokoju. Siostry hanka jak jadę to gdy mam kiere prosto i chcę załóżmy zrobić slalom to jest taki fajny delikatny opór przy skręcaniu. I puszczam to sama się ustawia na środku i auto jedzie prosto. A u mnie kiera tak lekko chodzi. Jak puszczę fajere to wystarczy, że ją delikatnie palcem dotknę i zmienia tor jazdy. Nie ma takiego punktu na środku czy jak to nazwać.
Comment
Comment