Witam
Pół roku temu wymieniłem końcówki drążków kierowczniczych, 1,5 roku temu wachacze - wszystkie. Wymieniony prawy wachacz przedni górny, tylnie tuleje wachaczy i tuleje wachaczy poprzecznych tylnich.
Zrobiona zbieżność kół i można powiedzieć że Honda - Civic 1,6 98 rok 185 tys przebiegu MB47 - jeździ jak trzeba.
Jednak ostatnio zauważyłem dziwne zachowanie a raczej odgłosy.
1. Przy skręceniu na maxa w lewą stronę - jeśli się nie mylę - słychać w lewym kole stukanie - ale jak skręcę na maxa kierownicę - czasami trzeba mocno wykręcić na parkingu. W drugą stronę nie miałem okazji tak więc nie wiem czy też by było stukanie - CO TO MOŻE STUKAĆ???
2. Czasami jak jadę po nie równej drodze, a szczególnie gdy przejeżdżam przez wybój, ogranicznik szybkości na drodze osiedlowej - NIE ZAWSZE ale - słuchać "metaliczny" huk - jakby ktoś rurą metalową walną od spodu w zawieszenie - taki odgłos jakby 2 rury się o siebie stuknęły - CO TO MOŻE BYĆ???
Z góry dziękuję za wszelkie rady i wskazówki.
Pół roku temu wymieniłem końcówki drążków kierowczniczych, 1,5 roku temu wachacze - wszystkie. Wymieniony prawy wachacz przedni górny, tylnie tuleje wachaczy i tuleje wachaczy poprzecznych tylnich.
Zrobiona zbieżność kół i można powiedzieć że Honda - Civic 1,6 98 rok 185 tys przebiegu MB47 - jeździ jak trzeba.
Jednak ostatnio zauważyłem dziwne zachowanie a raczej odgłosy.
1. Przy skręceniu na maxa w lewą stronę - jeśli się nie mylę - słychać w lewym kole stukanie - ale jak skręcę na maxa kierownicę - czasami trzeba mocno wykręcić na parkingu. W drugą stronę nie miałem okazji tak więc nie wiem czy też by było stukanie - CO TO MOŻE STUKAĆ???
2. Czasami jak jadę po nie równej drodze, a szczególnie gdy przejeżdżam przez wybój, ogranicznik szybkości na drodze osiedlowej - NIE ZAWSZE ale - słuchać "metaliczny" huk - jakby ktoś rurą metalową walną od spodu w zawieszenie - taki odgłos jakby 2 rury się o siebie stuknęły - CO TO MOŻE BYĆ???
Z góry dziękuję za wszelkie rady i wskazówki.
Comment