Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

JAk wymienić tulejki pod amortyzatorem z przodu?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • JAk wymienić tulejki pod amortyzatorem z przodu?

    potrzbuje jakis instruktarz szukal w necie od paru dni i nie moge znalesc chodzi mi głównie wymiary tych tulejek i czy podczas wybijania starych powinno sie wybic tez metalowa oslonke z wachacza bo po wqybiciu starej tulejki a raczej tego co z niej zostało to nowe tulejki sa za duze zebym je wcisnoł zarowno zamiennik yamato z metalowa oslona jak cale gumowe poliuretany.

  • #2
    tak powinno sie to wycisnac bo to jest czesc tulejki widocznie u ciebie wyszła sama guma i czesc wewnetrzna

    Comment


    • #3
      tak to wyglada i stara tulejka a raczej jej pozostalosci nie idzie tego wybic zadnym sposobem przynajmniej moim
      Załączone pliki

      Comment


      • #4
        to wyglada jakby cała tulejka ci wyszła

        Comment


        • #5
          no wlasnie nie bo wyszla sama guma jak na zdjeciu wyciagłem wachacz jutro pojade na prase i ise okaze

          Comment


          • #6
            myslałem ze na tym 1 zdjeciu jest rozerwana ta zewnetrzna czesc ale jak mówisz ze to guma to na 100% została czesc zewnętrzna tulejki mogłes od razu na prase jechac i po problemie by było cieżko takim własnej roboty ściagaczem wycisnąc tulejkę

            Comment


            • #7
              ja wole samu doswiadczenie rosnie noi 100zl w kieszeni zostaje

              Comment


              • #8
                no niby tak ale do niektórych rzeczy potrzeba narzędzi takich jak prasa czy klucz udarowy bo śruby zawieszenia są cieżkie do odkręcenia

                Comment


                • #9
                  przetni ta pozostałość tulej brzeszczotem i wybijesz młotkiem

                  Comment


                  • #10
                    Mi sie udało zrobić to tak jak opisałem w tym temacie:



                    ponieważ nie wymontowywałem wahacza to się troche z tym męczyłem, ale ściągacz pomógł mi w zarówno w usunięciu jak i założeniu nowej tulei. Na nową tuleję nałożyłem cieńką warstwę wazeliny technicznej i stosunkowo łatwo wcisnąłem przyrządem.

                    W twoim przypadku raczej bym sie nie bawił tylko od razu na prasę, tymbardziej jak już nie masz środka tulei..
                    Honda Civic 1.8 140 KM + LPG
                    silnik: r18a2,
                    nadwozie: FK2

                    Comment

                    Working...
                    X