Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czy muszę ustawić zbieżność???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
    Proponuje przejechać przez płytę na stacji.Dolny sworzeń to delikatna sprawa w generacjach od 3 do 6 bo jest ciągniony i kiedy auto stoi na kolach to luz samoczynnie się kasuje.Ten luz objawia sie jak jest juz spory,albo auto jest odciażone i to jest powód przez który wielu diagnostów a nawet mechaników po prostu go nie znajduje.Wymieniane są różne elementy zawieszenia i ukladu kierowniczego a geometria jest mierzona i regulowana na przestawionym dolnym sworzniu,ktory luzu nie ma ale nie jest w pozycji centralnej względem gniazda.Przejazd kontrolny kosztuje grosze a czasem nic.
    Jak latem sprawdzałem zbieżność, to diagnosta nie mógł wyszukać w kompie mojego modelu i ustawiał dla honda coupe, czy popełnił błąd? jak znów bedzie sprawdzać ten sam model? Oczywiście bieżność już na starcie była ok, tylko trochę prawe koło tył poprawiał.
    Last edited by marcin19883; 15-11-2017, 19:10.

    Comment

    Working...
    X