Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jaki GWINT do hondy??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    dzisiaj w serwisie mi powiedzieli że mam pękniętą lewą przednią sprężynę (niema żadnych objawów na to...) ale w razie czego czy do normalnej jazdy dom - praca -dom nadadzą się takie sprężyny?

    w serwisie zawołali mi 470 zł za same przednie sprężyny bez robocizny trochę powaliła mnie ta cena skoro za niewiele drożej są 4 sprężyny eibach....

    Comment


    • #17
      Witam. Mam Hondę Civic z 99r 1.4is 5d i chcę kupić do niej gwint MTS,ale pisząc na allegro do kolesia co to sprzedaje twierdzi że MTS nie ma zwiasu do tego modelu. Jakoś mu nie ufam. Czy ktoś ma taka Hanie z MTS-em i wie gdzie kupić Go? I jeszcze jedno banalne pytanie (dla niektórych) jakie jest oznaczenie mojej budy w aucie? chodzi mi o te EK4 EG2 ... prosze o wyrozumiałość i odpowiedz pozdr.
      Honda Civic 98r 1.8.B18C4 VTI VTEC DOHC 169 KM. MB6.


      Jadą jadą chłopcy w japońcach,Nikt Ich nie dogoni,bo kręcą do końca !

      Comment


      • #18
        to będzie MB2
        Civic VTi B18C4 182 HP

        Comment


        • #19
          Witam! a co sądzicie o takim zawieszeniu ? https://allegro.pl/zawieszenie-gwint...205921088.html

          Comment


          • #20
            Cześć. Podepnę się pod temat.
            Od roku jeżdżę na amorach KYB + czerwone sprężyny -40mm i jest całkiem fajnie(civic 1.8 vti), ale przyszedł czas na zmianę.
            Chcę kupić zawieszenie gwintowane do ok. 4000zł. Co polecacie? Na czym jeździliście? Czego nie kupować?
            Na oku jak na razie mam Weitec Hicon TX (z reg. twardości).
            b18c4, a teraz też d15z6

            Comment


            • #21
              a w jakich cenach jest tein, eibach?

              Comment


              • #22
                ja mam AP , i tez jestem zadowolony
                http://www.civicforum.pl/showthread....oupe-b18c4-%29 6GEN CoupeB18C4

                Comment


                • #23
                  Jeśli chciałbym lekko obniżyć swoje ej9 to co polecacie?, bo nie zależy mi na sportowej jeździe tylko na wyglądzie, bo stoi dość wysoko. Konieczny jest gwint czy same sprężyny potrzebne, jak to jest ? Co z seryjnymi amorkami ?

                  Comment


                  • #24
                    w gwincie masz i amorki i sprezyny to jest caly zestaw ja osobiscie polecam AP no ale jak na wygladzie bardziej Ci zależy to wybierz cos tanszego

                    Comment


                    • #25
                      możesz kupić sobie jakieś lepsze sprężynki nie musisz od razu amorków zmieniać jeśli chcesz żeby autko siedziało niżej to ok 30-40mm wystarczy

                      Comment


                      • #26
                        Z gwintu ostatnio wiele osób poleca MTS V3 ale koniecznie V3. Kosztuje chyba nieco ponizej tysiąca. Opcja najtansza to same sprężyny. Ja zainwestowalem w same sprężyny eibach pro-kit -30. Koszt w granicach do 500 pln. Nie mam porównania z niczym innym ale dla mnie bomba. W gwincie masz jeszcze ten plus ze mozesz regulować ile chcesz auto posadzić. Musisz sam wybrać co wolisz. Co do gwintu AP to jak ja bylem na kupnie sprężyn to on kosztowal nieco mniej jak 2k.

                        Sieczkarnia z WP8
                        The 1st. - EJ9
                        The 2nd. - ES7
                        The 3rd. - FD7
                        The 4th. - CU2
                        ------------------------------------------------------------------

                        ------------------------------------------------------------------

                        Comment


                        • #27
                          dzięki panowie za dobre rady, a ile może kosztować robocizna przy samych sprężynach? cały czas się waham czy w ogóle brać się za ten temat, bo trzeba jeszcze dostawić stabilizator (leży w garażu).

                          Comment


                          • #28
                            to wymiany sprezyn potrzebny jest ściągacz i kilka podstawowych kluczy fajnie jest też mieć imadło żeby w nim trzymać kolumne zawieszenia

                            Comment


                            • #29
                              Witam, chciałbym zapytać jak gwint polecilibyście mi do zwyczajnej codziennej jazdy, bez wariactwa ? jestem zmuszony wymienić zawieszenie w swoim autku i pomyślałem, o gwintowanym, gdyż przy okazji chciałbym je lekko obniżyć od stanu na jakim stoi w tym momencie. Chciałbym wiedzieć, czy zawieszenie od MTS TECHNIK mi wystarczy, czy lepiej pozbierać na coś innego. Podrzucam link do zawieszenia, chciałbym poprosić o szczery komentarz.

                              Sprawdź ofertę tungowego sklepu internetowego Tomito.pl. Znajdziesz u nas pełen asortyment urządzeń AGD, wyposażenie do domu, zabawki dla dzieci czy produkty z kategorii zdrowie i uroda. Produkty wysyłamy bezpośrednio z Polski, większość w 24h. Poznaj nasze atrakcyjne ceny i zamów!

                              Comment


                              • #30
                                to jest tani zawias ale myśle że do normalnej jazdy może być

                                Comment

                                Working...
                                X