Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jaki GWINT do hondy??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jaki GWINT do hondy??

    Witam mam pytanie jaki gwint do hondy civic 97r. 1.4 90KM na allegro sa juz od 999zł do 3999zł za skunk2 ale są tez MTS, AP, WEITEC, itp itd. ale które juz mogło by sie nadawać do jazdy i wmiare dobrej kasie. Chodzi mi też o to zeby było twarde!! pozdrawiam i prosze o info

  • #2
    MTS odradzam porażka szkoda kasy.....proporcjonalne do kasy czyli nie kasa nie towar........

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez marcin22-k Zobacz posta
      MTS odradzam porażka szkoda kasy.....proporcjonalne do kasy czyli nie kasa nie towar........
      a masz mts?? ze tak gadasz?ja mam i sobie go chwale.
      zalezy kto do czego chce zawias..do sportu do lansu po miescie??
      do sportu wybierał bym jakiegos teina a do lansu bez problemu mts.

      Comment


      • #4
        miałem

        dobrze napisałeś dax zależy kto do czego potrzebuje
        Last edited by pain; 02-01-2011, 23:23.

        Comment


        • #5
          Szukaj Koni 1130 - do sportu, zakrętów idealne. Do lansu: MTS Technix.

          Comment


          • #6
            Miałem MTS ( GT cupline ) w rajdówce i rozpadło się praktycznie po jednej imprezie. Teraz mam amorki Bilstein B8 na jakiejs lipnej sprezynie i jestem bardzo zadowolony.

            Koni 1130 miałem w innym samochodzie i nadaje sie do szybkiej jazdy ale tylko po równym , na dziurach nie daje rady... tyle tylko ,ze nieweile osób upala niepatrząc na dziury więc do codziennej jazdy + weekendowo jakis równy tor moim zdaniem KONI jest najrozsądniejszym wyborem ( również cenowo)
            SKŁAD CZESCI UŻYWANYCH DO HOND 88-2001r.Specjalizaja Civic !!!!!!!!

            Wysylka , faktury, rabaty dla forumowiczow

            SERWIS HOND Kobyłka pod Warszawą . zapraszamy !!!!

            503-690-789
            www.CZESCIuRALFA.pl

            Comment


            • #7
              ja mam KW...niemieckie...z amorami koni
              ma regujacje wysokosci,twardosci, sily tlumienia i sily odbicia...
              zabawa na calego
              ale przemysl dobrze czego oczekujesz...zeby nie wydac kasy na cos czego nie potrzebujesz tak naprawde
              bo zabawa wcale nie jest taka prosta ja ci sie wydaje...tzn jest tylko ze trzeba sie nameczyc troche zeby sobie ustawic(te sroby to z czasem sie coraz coraz ciezej kreci - ja nawet raz mialem problem po zimie zeby obnizyc(musialem demontowac przednie zawiecho)) a i po kazdej regulacji wysokosci trzeba katy ustawic bo bedzie scinalo opony...
              pozostale regulacje fajna sprawa ale jak je ustawilem juz ponad rok temu tak nie ingeruje...
              a jak chcesz pojezdzic to nie ma co oszczedzac kasy...

              Comment


              • #8
                Podzielam zdanie jak najbardziej RALF........

                Comment


                • #9
                  zdecydowanie mogę polecić zawieszenie Weitec.. cena przyjazna , jakość bardzo dobrza, możliwość wyboru zawieszenia z regulacja twardości. godne uwagi sa także zawieszenia fk highsportw cenie ok 2000 masz juz zadowalające zawieszenie
                  Last edited by Sebulerbin; 20-03-2011, 14:25. Powód: reklama

                  Comment


                  • #10
                    Ja się podepnę pod temat i zapytam . Jakie zawieszenie do jazdy na co dzień .. chce żeby było niżej o jakieś 30mm bo przy 15" troche za wysoko stoi na serii.
                    Chciałbym kompromis pomiędzy sportowym charakterem a komfortową pracą .. no i cena żeby nie była jakaś z kosmosu
                    Jakies propozycje ??

                    Comment


                    • #11
                      tak dobra propozycja beda sprezyny obnizajace o 30-40mm

                      Comment


                      • #12
                        Sorry za refresh, ale nie chcę robić nowego tematu.
                        no właśnie. Czy same sprężyny do oryginalnych amorków w c6 dałyby radę? Nie mam zamiaru latać po odcinkach specjalnych. Chciałbym trochę obniżyć hanię, nie płakałbym jakby zawieszenie na zakrętach robiłoby robotę. Chciałbym zastosować jakieś optymalne rozwiązanie. Dlatego pytam o same sprężyny

                        Comment


                        • #13
                          możesz kupić same spreżyny obniżające autko jak chcesz już bardziej isc w temat to komplet sprezyny i amorki o skroconym skoku ale to już wiekszy wydatek a same sprezyny w miare dobre kupisz do 600-800zł

                          Comment


                          • #14
                            Springi mts odpadają?
                            Bo fajna cena
                            Takie do 300 zł są cool. Ale możliwe, że cena nie idzie w parze z jakością

                            Comment


                            • #15
                              na oryginalnych amorach maksymalne obniżenie za pomocą sprężyn to -40mm. obecnie taką właśnie konfiguracje mam u siebie i jestem zadowolony ( czerwone springi H&R -40mm ) zawieszenie jest bardzo twarde i niskie, czuć na drodze każdą nie równość ....
                              jeśli ktos jest zainteresowany to mam na sprzedanie niebieskie springi obniżające Nippona do hondy 5D. nie są strasznie twarde, a obniżenie wynosi ok -30 -35mm
                              dla chętnych mogę wrzucić fotki sprężyn oraz hanki kiedy na nich stała
                              Civic VTi B18C4 182 HP

                              Comment

                              Working...
                              X