Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

kolektor 4-2-1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Dzwięk, wydzielanie nadmierne spalin ( przeważnie jest to sprawdzane na przeglądach) itp?
    Czy to mit??

    Nie no wiem, więc sie pytam
    Last edited by Tomo1; 17-01-2011, 14:17.

    Comment


    • #32
      Jeżeli katalizator zostanie, to żadnego problemu nie będzie. W końcu wiele aut seryjnie ma kol. 4-2-1. Jeżeli zaś zamontujesz go i wywalisz katalizator lub zmiana wymusi pozbycie się kata (tak jak u mnie w D15Z6, gdzie kat był w kolektorze), to przeważnie będą się czepiali. Chyba że załatwisz sobie przegląd .

      Comment


      • #33
        No własnie tak też myślałem, bo w sumie jak już robić 4-2-1 to bez kata ale tak sie nad tym przeglądem zastanawiam czy jest sens. A jak masz 4-2-1 bez kata to odczuwasz jakiś przyrost nie wiem mocy tudzież momentu??
        Bo ja mam D14A4 i tak nie wiem w sumie co moge z nim zrobic bo za bardzo nie stac mnie na swapa i też bujac sie żeby w miare zdorowy silnik kupić ehh

        Comment


        • #34
          W moim D15Z6 czuć różnicę po zmianie z 4-1 z katem na 4-2-1 bez kata (kolektor kupiłem z silnika D16Z6). Odczuwalnie lepsze przyspieszenie, elastyczność i start. Myślę, że przybyło głównie momentu (czyli to, o co mi chodziło ) Ogólnie wszystko na plus . Z tego co wiem, w D14 taki zabieg też ma sens: kolega robił u siebie, tyle że jeszcze kata wywalił i bardzo był zadowolony.

          Comment


          • #35
            Kolektor 4-2-1 nie ma nic do przeglądu, nawet nie zwrócą Ci na niego uwagi. Ludzie jeżdżą ze sportowymi tłumikami na przeglądy wiec tym bardziej sam kolektor 4-2-1 nie zmieni Ci nie wiadomo jak dźwięku. Nie masz sie co przejmować, możesz na luzie zakładać.
            Chyba ze wywalasz katalizator. A tu sprawa wyglada nasteujaco: jeśliw dowodzie rejestracyjnym masz obok pojemnosci silnika napisane KAT to jak wywalisz katalizator to mozęsz mieć problem na przeglazie. Jeśli nie masz takiej adnotacji to luzik
            Ja u siebie mam zmieniony kolektor na 4-2-1 wywalony kat i różnica jest odczuwalna. Ładniej auto sie zbiera
            Last edited by Sebulerbin; 17-01-2011, 11:36.

            Comment


            • #36
              Dobra to chyba zrobie taki manewr, a mniej wiecej ile kosztuje kolektor z D16z6 bo nie chce sie ładowac w koszta odrazu?? Widze że też z Warszawy jestes gdzie ewentualnie mógłbym kupić kolektor?

              Comment


              • #37
                Zamieszczone przez socze Zobacz posta
                Dobra to chyba zrobie taki manewr, a mniej wiecej ile kosztuje kolektor z D16z6 bo nie chce sie ładowac w koszta odrazu?? Widze że też z Warszawy jestes gdzie ewentualnie mógłbym kupić kolektor?
                od 120 zl. widizalem niedawno z D16Z6. Musisz poszukać a na pewno znajdziesz cos ciekawego Tylko żeby nie miał zjechanego gwintu na sondę i zeby nie byl gdzieś popękany. Odezwij się do Ralfa -> https://www.civicforum.pl/showthread.php?t=10870 moze bedzie mial cos na stanie.
                Last edited by Sebulerbin; 17-01-2011, 11:55.

                Comment


                • #38
                  Dzięki za pomoc, jak już zamontuję to się pochwale

                  Comment


                  • #39
                    Jak byłem ostatnio u Ralfa, to miał tylko popękane kol od D16.

                    Comment

                    Working...
                    X