Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

kolektor 4-2-1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • kolektor 4-2-1

    co sądzicie o tym kolektorze i czy duzo jest roboty przy zakladaniu go???

    1996r. D16Y8 127HP

  • #2
    podobno całkiem dobrze się sprawują sam o nie kiedyś pytałem ... czy dużo roboty ?? odkręcasz 11 śrub , jak ładnie pójdą to luks zakłądasz nowy przerzucasz sondę i po ptakach , ale pomyśl od razu o termoizolacji bo będziesz miał ukarop pod maską
    VGEN NAJWAŻNIEJSZY GEN W MOIM DNA

    "...Mnóstwo ludzi marzy o sukcesie. Według mnie, sukces można osiągnąć tylko dzięki
    powtarzającym się porażkom, które ciągle należy analizować.
    Tak naprawdę sukces to 1% pracy wykonanej w 99% dzięki niepowodzeniom..."

    Soichiro Honda - Honda Corporation

    Comment


    • #3
      roboty prawie nie ma wcale Odkrecasz stary kolektor zakładasz ten i po robocie. Radze odkręcać stary kolektor jak jest ciepły szybciej ci sonda odpusci jak bedziesz ja wykrecał
      A róznica po załozeniu kolektora 4-2-1 jest bardzo odczuwalna w przyspieszeniu

      Comment


      • #4
        A ja mam jedno pytanie. Gdzies juz podobny temat na forum był i tam jeszcze ktos radził zeby tasmą termoizolacyjną oklecic. I teraz moje pytanie jest takie: dlaczego np w civic'u 1.8 vti jest seryjny kolektor 4-2-1 bez zadnego zabezpieczenia od temperatury? No chyba ze sie myle w tej kwesti, to przepraszam.

        Comment


        • #5
          w seryjnych kolektorach masz oslone termiczna przy tych jej niema

          Comment


          • #6
            Tutaj jest podobny temat o różnicy podanego kolektora i seryjnego 4-2-1 z d16z6, gdzie rozmowa została chyba wyczerpana.
            Napijmy się piwka
            Strony www flash - przykłady, kontakt -> PW
            Honda Civic '97 1.4 (D14A3+) EJ9 Hatchback
            Sprzedam części z EJ9

            Comment


            • #7
              dosłownie miesiąc temu kupiłem ten sam kolektor i powiem tak - różnica jest odczuwalna ale też przy 3 tyś obr robi sie bardzo głośny,wpada w taki rezonans metaliczny z tym że ja mam jeszcze tłumik końcowy VM, bez silencera jest masakra

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez mumin13 Zobacz posta
                dosłownie miesiąc temu kupiłem ten sam kolektor i powiem tak - różnica jest odczuwalna ale też przy 3 tyś obr robi sie bardzo głośny,wpada w taki rezonans metaliczny z tym że ja mam jeszcze tłumik końcowy VM, bez silencera jest masakra
                witam

                podepne sie do tematu.

                a czy jest jakiś sposób zeby wszystko to chodziło tak cicho jak w serii z katalizatorem???
                jeżeli tak to prosze o odpowiedz.

                pozdrawiam

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez slawinio82 Zobacz posta
                  a czy jest jakiś sposób zeby wszystko to chodziło tak cicho jak w serii z katalizatorem???
                  jeżeli tak to prosze o odpowiedz.

                  pozdrawiam
                  nie, zawsze będzie głośniej.

                  Comment


                  • #10
                    panowie ja mam kolektor 4-2-1 od kupienia auta.nigdy nie jezdzilem na seryjnym ale jak dla mnie to wcale nie jest glosno.
                    warto owinąć kolektor taśmą termoizolacyjną??jaki z tego efekt??dodam ze dolot mam seryjny
                    Last edited by Gość; 13-01-2010, 10:40.

                    Comment


                    • #11
                      Warto owinąć taśmą, poczujesz różnice, pod maską zrobi się trochę chłodniej.

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez Suruwa Zobacz posta
                        Warto owinąć taśmą, poczujesz różnice, pod maską zrobi się trochę chłodniej.
                        dzieki za info.duzo tej taśmy trzeba?10metrów wystarczy?

                        Comment


                        • #13
                          10 metrów starczy na sam kolektor, na owinięcie całego myślę, że 15-20

                          Comment


                          • #14
                            Witam
                            skormnie uwazam ze nie warto owijac kolektor tasma termoizolacyjna ? dlaczego ? z prostego powodu .. w zimie nagrzanie komory silnikowej a zarazem nagrzanie wnetrza auta staje sie o wiele trudniejsze .. co za tym idzie szyby nigdy nie odparuja znaim dojade do pracy. Oczywiscie zgadzam sie ze czym chldniejsze powietrze przy dolocie to silnik lepiej pracuje , jednak warto pomyslec nad kompromisem i postarac sie doprowadzic powietrze ze zderzaka jakas pomocnicza rura oraz zabudowac stozek czy dolot jakas osłona. Wtedy w zimie cieplo i dolot dostaje zimne powietrze. Pozdrawiam

                            Comment


                            • #15
                              mam pytanie. jak bardzo odczuwala jest ta roznica przyspieszenia??? czy o wiele wzrasta spalanie?? i jeszcze jedno...ten kolektor ktory kolega pokazuje w tym temacie jest warty zakupu??? tez mysle nad 4-2-1 ale nie mam pojecia o co chodzi...nen kolekt (w temacie )kosztuje 360zl ..a czy sa tansze?? zazwyczaj tansze oznacza gorsze...

                              Comment

                              Working...
                              X