Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Uszczelka tłumika końcowego

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Zamieszczone przez marcin19883 Zobacz posta
    Dałem tam śruby z nakrędkami na klucz 10
    Teraz zwróciłem dopiero uwagę. Za nędzne,poobrywają się z czasem,rdza i temperatura zrobią swoje ,lepiej to przewierć na 8-mkę (w euro rozmiarówce to m8 na klucz 13)

    Comment


    • #17
      Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
      Teraz zwróciłem dopiero uwagę. Za nędzne,poobrywają się z czasem,rdza i temperatura zrobią swoje ,lepiej to przewierć na 8-mkę (w euro rozmiarówce to m8 na klucz 13)
      A mógłbym kupić te śruby z sprężynami co łączą katalizator? Nie musiałbym do śrub podkładek i nie przykręciłbym za mocno, bo jest koniec gwintu. Sprężyny miałyby mały luz? to ta sama długość połączeń?
      Last edited by marcin19883; 29-10-2017, 19:54.

      Comment


      • #18
        Czymś się różnią,ale nie pamiętam czym.O ile dobrze kojarzę to część gwintowana jest dłuższa,teoretycznie to takich byś potrzebował skoro przewierciłeś gwint.Porównaj te ukręcone jak jeszcze masz.

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
          Czymś się różnią,ale nie pamiętam czym.O ile dobrze kojarzę to część gwintowana jest dłuższa,teoretycznie to takich byś potrzebował skoro przewierciłeś gwint.Porównaj te ukręcone jak jeszcze masz.
          Ok nie będę już mieszał. Pójde do sklepu metalowego i kupie śruby M8. Zmierze obecną śrube m6 i takie kupie M8. Myśle, że długość 70mm wystarczy, jeśli oryginalne śruby mają 60mm od katalizatora.
          Last edited by marcin19883; 29-10-2017, 21:15.

          Comment

          Working...
          X