Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Tłumik przelotowy czy strumienica - zwiększone spalanie ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tłumik przelotowy czy strumienica - zwiększone spalanie ?

    Witam, mam taki problem, kończy mi się tłumik końcowy i ostatnio zasłyszałem że i kat mi strasznie brzęczy więc wpadłem na pomysł wymiany kompletnego układu wydechowego. Zauważyłem że i spalanie diametralnie wzrosło - wcześniej 8,6 l/100 km gazu w trybie mieszanym, a teraz 13. Założyłem troszkę szersze kapcie na lato ale nie sądzę żeby to wpłynęło na aż tak zwiększone zużycie paliwa więc obstawiam problemy z wydechem, może ewentualnie coś z sondą ( silnik D14A8). I tu nasuwa się moje pytanie co lepiej wstawić zamiast kata? Strumienicę czy tłumik przelotowy, ewentualnie coś innego? Wiem że jest dużo postów odnośnie tego że strumienica to nie przelot ale czym tak na prawdę różni się jedno od drugiego bo tej informacji nie znalazłem, a przeszperałem ze 20 postów. Wyczytałem też gdzieś na forum, że pozbycie się kata skutkuje brzęczeniem w układzie wydechowym? Czekam na wyrozumiałą pomoc forumowiczów.

  • #2
    moim zdaniem lepiej jest dać tłumik przelotowy zamiast katalizatora do tego końcówy sportowy to jest też najtańsza opcja i prosta w zabudowie

    Comment


    • #3
      przelot , sam mam i jak najbardziej polecam! a spalanie wzroslo przez to,ze pewnie kata masz juz zatkanego ...
      http://www.civicforum.pl/showthread....oupe-b18c4-%29 6GEN CoupeB18C4

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez sicku Zobacz posta
        przelot , sam mam i jak najbardziej polecam! a spalanie wzroslo przez to,ze pewnie kata masz juz zatkanego ...
        dokładnie
        najtaniej jest zrobić że jak najbliżej silnika kładziesz przelotowy powiększony proexa i do tego końcowy tez od nich albo przelot albo komorowy

        Comment

        Working...
        X