Witam, mam taki problem, kończy mi się tłumik końcowy i ostatnio zasłyszałem że i kat mi strasznie brzęczy więc wpadłem na pomysł wymiany kompletnego układu wydechowego. Zauważyłem że i spalanie diametralnie wzrosło - wcześniej 8,6 l/100 km gazu w trybie mieszanym, a teraz 13. Założyłem troszkę szersze kapcie na lato ale nie sądzę żeby to wpłynęło na aż tak zwiększone zużycie paliwa więc obstawiam problemy z wydechem, może ewentualnie coś z sondą ( silnik D14A8). I tu nasuwa się moje pytanie co lepiej wstawić zamiast kata? Strumienicę czy tłumik przelotowy, ewentualnie coś innego? Wiem że jest dużo postów odnośnie tego że strumienica to nie przelot ale czym tak na prawdę różni się jedno od drugiego bo tej informacji nie znalazłem, a przeszperałem ze 20 postów. Wyczytałem też gdzieś na forum, że pozbycie się kata skutkuje brzęczeniem w układzie wydechowym? Czekam na wyrozumiałą pomoc forumowiczów.

Comment