Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Silne wibracje przy hamowaniu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Silne wibracje przy hamowaniu

    Witam kupiłem w sierpniu Honię na zimówkach i coś przy hamowaniu z większej prędkości niż 50km/h wibrował mi lewy przód i kierownica ponizej 50km/h już nie. Klient twierdził że to winna tarcz ale ja tylko zmieniłem oponki na letnie i niby po problemie. Od września wymieniłem nowe tarcze ''brembo" i na zimę założyłem zimówki i wszystko świetnie.Od nowego roku problem wrócił i to z ogromną siła przy hamowaniu małym czy większym tak wali lewy przód jakby koło miało się urwać!!! Zmieniłem,tarcze(lewą na prawą),koła,opony,odwiedziłem wielu mechaników i nic nikt nie może nic poradzić.Na diagnostyce powiedzieli mi ''lewe koło panu silnie wibruje przy hamowaniu" i tyle też nie wiedza co to może być. Proszę o pomoc!

  • #2
    ale to się dzieje tylko przy hamowaniu? na zakrętach i przy jeździe wszystko jest normalnie ?

    póki co jedyne co mi przychodzi to, że hamulce nierówno działają i ABS nie załącza się na oba koła (trochę naiwne tłumaczenie), albo jakiś problem z oponami (tylko wtedy by to się działo nie tylko przy hamowaniu)

    Comment


    • #3
      A może tarcze są powyginane?Co z tego ze nowe trochę śniegu potem ostre hamowanie i się wyginają niestety,może trzeba zmienić na hamulce wykonane z lepszego materiału?Polecam hamulce Bosch i klocki TRW jak do tej pory jestem zadowolony a dość solidnie dostają w kość...

      Comment


      • #4
        Sprawdź czy tarcze są proste. Również zobacz czy równomiernie się zużywają. Zobacz czy nie odpadł Ci wyważnik z felgi. No i oczywiście czy felga jest prosta i czy nie bije.
        Moja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2

        Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA



        TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH

        PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE

        OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE

        Comment


        • #5
          Gdyby tarcza była krzywa, to po zamianie zaczęłaby walić prawa strona, a z tego co zrozumiałem to ciągle lewa trzepie. Co nam tam jeszcze pozostaje...końcówki drążków albo luz w przekładni kierowniczej - u mnie tak było, ale waliło ogólnie, nie odczułem że któraś strona mocniej czy słabiej trzepała.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez lukas8628 Zobacz posta
            Witam kupiłem w sierpniu Honię na zimówkach i coś przy hamowaniu z większej prędkości niż 50km/h wibrował mi lewy przód i kierownica ponizej 50km/h już nie. Klient twierdził że to winna tarcz ale ja tylko zmieniłem oponki na letnie i niby po problemie. Od września wymieniłem nowe tarcze ''brembo" i na zimę założyłem zimówki i wszystko świetnie.Od nowego roku problem wrócił i to z ogromną siła przy hamowaniu małym czy większym tak wali lewy przód jakby koło miało się urwać!!! Zmieniłem,tarcze(lewą na prawą),koła,opony,odwiedziłem wielu mechaników i nic nikt nie może nic poradzić.Na diagnostyce powiedzieli mi ''lewe koło panu silnie wibruje przy hamowaniu" i tyle też nie wiedza co to może być. Proszę o pomoc!
            Kolego piszesz że zmieniłeś tarcze, a klocki też? czy zostawiłeś stare bo "jeszcze dobre"?
            Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

            Comment


            • #7
              Mam podobnie.
              Zaczęło się pół roku temu i tylko było czuć wibracje na kierownicy a teraz przy hamowaniu z prędkości około 70 - 45 km/h wibruje cały samochód.
              Dzieje się to tylko przy hamowaniu i z prędkości wymienionych wcześniej.
              Nie wiem jak to rozwiązać.

              Comment


              • #8
                na dzień dzisiejszy wymieniłem zwrotnice z piastą nadal to samo tak klocki też nowe oczywiście były no i nadal kolejne wygina tarcze a ABS nie posiadam (uboższa wersja) no i dziś zauważono luzy na maglownicy ale czy może to być maglownica? mało się znam i nie wiem a naprawdę mechanicy rozkładają ręce więc nadal proszę o pomoc

                Comment


                • #9
                  Bardzo możliwe, chociaż podejrzany jest fakt, że było źle, potem chwila spokoju, i to że tylko jedna strona trzepie.

                  Comment


                  • #10
                    To jak gdybamy to moze ja podsune bakcyla........Jak zacisk hamulcowy?Tłoczek nie zaciera sie i płyn dochodzi jak powinien ?Sprawdż po jeżdzie czy lewa felga nie jest ciepła-moze tłoczek jest zapieczony i "trzyma" tarczę
                    ビートル ジョン

                    Comment


                    • #11
                      kumplowi jak siepało kierownicą przy hamowaniu to problemem był wahacz, jeszcze troche i by mu całe koło odpadło

                      Comment


                      • #12
                        wymieniłem końcowki i łączniki stabilizatorów i przestało ;-)) a jeżeli masz luzy na maglownicy tak jak okazało się i u mne to może to powrócić gdyż maglownica po jakimś czasie te nowe częsci wybije . Teraz czekam aż to powróci z małą siła i jeżeli tak się stanie od razu montuję nową maglownice znaczy się jakąś lepszą używkę ;-))

                        wymieniłem końcówki i łaczniki i pomogło ale jest to wina maglownicy bo ma luzy i nawet teraz nowe części może znów z czasem rowlić więc poczekam trochę i jak trzepnie małe powróci to wymieniam maglownice .Dziękuje za pomoc ;-)))
                        Last edited by Tomo1; 03-02-2010, 18:16.

                        Comment

                        Working...
                        X