Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana szczęk hamulcowych

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wymiana szczęk hamulcowych

    Witam. Niedługo zabieram się za wymiane szczęk hamulcowych( tył,bebny). Ma ktoś z forumowiczów jakikolwiek link do poradnika co pokolei robic itp? Znalazłem jeden poradnik ale to jest do civica V... duża różnica w budowie??Dzięki

  • #2
    jest różnica między 3 a 5d ale nie jest duża w V gen jest bardzo podobnie więc ten poradnik napewno ci sie przyda

    Comment


    • #3
      ok.dzieki wielkie. A czym przesmarować wszystkie elementy hamulca?

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez boncki Zobacz posta
        ok.dzieki wielkie. A czym przesmarować wszystkie elementy hamulca?
        Bębnów i szczęk (powierzchni ciernych) nie smaruj raczej niczym
        Co do zacisków jest smar dedykowany do prowadnic i również dedykowany do tłoczków. Wybór masz szeroki. Często dodawane do klocków, tarcz jako gratisy w dobrych sklepach. Przejrzyj producentów choćby na alledrogo.

        Comment


        • #5
          Coś wybiore jeszcze raz dzięki.

          Comment


          • #6
            muszę niedługo wymienić bębny i szczęki w swoim aucie. Czy mógłby mi ktoś poradzić jakiej firmy produkty kupić?
            Mam wersję z ABS'em i powiem szczerze mam problem z dopasowaniem części zamiennych.
            sigpic
            FK2 http://www.civicforum.pl/showthread....FK2-by-maniaco
            FK3 http://www.civicforum.pl/showthread....al-Black-Pearl
            FK9 http://www.civicforum.pl/showthread....ec-AT-Prestige

            Comment


            • #7
              trw,ebc, brembo, breck, ate

              Comment


              • #8
                z tego co się orientowałem, to TRW robi bębny tylko w wersji do bez abs
                Chyba, że się myle?
                sigpic
                FK2 http://www.civicforum.pl/showthread....FK2-by-maniaco
                FK3 http://www.civicforum.pl/showthread....al-Black-Pearl
                FK9 http://www.civicforum.pl/showthread....ec-AT-Prestige

                Comment


                • #9
                  wydaje mi sie że tak nie jest bo bębny są takie same czy masz abs czy go nie masz

                  Comment


                  • #10
                    Już po wymianie. Jest tylko "mały" problem...brak ręcznego. Po złożeniu wszystkiego do kupy podciągnąłem troche reczny śrubą pod zapalniczką ale nic nie dało. I jeszcze jedno,posmarowałem gwint samoregulatora smarem,czy to duży błąd? Słyszałem że lepiej oliwką. Może to spowodować wadliwe działanie samoregulatora?

                    Comment


                    • #11
                      reczny sie podciaga wlasnie przy bębnach nie pod popielniczka jak wielu pisze musisz szczeki tak fajnie rozeprzec dwoma śrubokretami popuszczcając zapadke na samoregulatorze i potem beben wsadzic ale najpierw popuść ta linke co naciagnales pod popielniczka

                      Comment


                      • #12
                        Czyli rozumiem że najpierw ustawić szczęki tak by po założeniu bębna był jak najmniejszy luz miedzy szczękami a bębnem,ale żeby nie tarły,a dopiero później podciągac pod zapalniczką? I przy okazji...to normalne że linki od ręcznego gdy się ściągnie popielniczke i na nie popatrzy od góry nie są równe? Wydaje się jakby jedna była krótsza i podczas zaciągania ręcznego widać jakby w nierównym stopniu były pociągane.

                        Comment


                        • #13
                          tak ja też tak miałem u siebie zrób dokładnie tak ale potem już nie reguluj linki pod ręcznym tylko przy samych szczekach ja u siebie zrobiłem tak że na 3 ząbku już był full reczny zaciagniety fajne do zabawy w zimie standard to ok 5-6 ząbków

                          Comment


                          • #14
                            Sory ale nie kumam gdzie przy szczękach jest regulacja ręcznego. Jedyne co u mnie można wyregulowac to tylko mechanizm samoregulatora,ale to się rozumie już pod pojęciem "regulacji szczęk tak aby nie trały"

                            Comment


                            • #15
                              i tak ma byc właśnie na tym samoregulatorze jak masz tą zapadkę i zębatkę to ustaw to tak aby szczeki były blisko bębna ale nie tarły o niego podczas krecenia kołem żeby oporów nie było ja właśnie w taki sposób regulowałem u siebie reczny i był na 3 ząbki

                              Comment

                              Working...
                              X