Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Gniazdko diagnostyczne Angielka 1998 fastback

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gniazdko diagnostyczne Angielka 1998 fastback

    Witam, Ostatnio miewam małe problemy z moim civiciem (Silnik d14a8) i tutaj najbardziej by pomógł mi komputer mam interfejs do wszystkich samochodów ale pod obd 2 którego u mnie najpewniej nie ma. Szukałem trochę po samochodzie i znalazłem jedynie taką białą zaślepioną wtyczkę pod schowkiem kierowcy. Ktoś zna jakąś przejściówkę na to złącze albo jak kasować tu błędy? Jeżeli możliwa jest przejściówka to konkretnie link do alegro był by najlepszy 20240724_102408.jpg
    Last edited by Przemek0330; 30-08-2024, 20:08.

  • #2
    Nie musisz mieć żadnych kabli, możesz odczytać kody bledow w minutę za pomocą kodów błyskowych. Usunąć błędy z ECU możesz wyjmując na chwile odpowiedni bezpiecznik pod maską lub odłączając akumulator. Wszystko znajdziesz na forum.

    Comment


    • #3
      Okej ale rozumiem że podpięcie się pod tą wtyczkę nie jest możliwe?

      Comment


      • #4
        Da się podłączyć, pod 5 pinową, powinna być gdzieś po stronie pasażera, albo bezpośrednio pod samo ecu: Przeczytaj ten temat:
        Witam. Orientuje się ktoś może jak to jest z podpięciem Hanki pod kompa? Jaki kabelek potrzebny i program na lapku? Pozdrawiam :)

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez Przemek0330 Zobacz posta
          mam interfejs do wszystkich samochodów ale pod obd 2 którego u mnie najpewniej nie ma.
          tak, w tej VI gen OBD2 nie ma jest gniazdo do czytania kodów tzw. "błyskowych".

          tu jest temat:
          civic 1.5 d15z6 - gdzie złącze diagnostyczne?

          u ciebie jest w tym samym miejscu.


          takie coś znajdziesz:



          Diagnostykę się robi wsadzając spinacz do wtyczki 2 - pinowej.

          Resztę znajdziesz w YT.

          a tu opis co i jak i gdzie :

          wtyczka od jaska...

          Kierownik Działu Diesla

          Comment


          • #6
            Dzięki wielkie udało mi się znaleźć lecz dwu pinowa powodowała czytanie SRS lecz znalazłem w internecie że trzeba zewrzeć drugi i trzeci pin w pięciopinowej i to pomogło błędy odczytane błyskowo

            Jeszcze pytanie jak po ewentualnych naprawach zresetować pamięć żeby dalej się nie świeciło?
            Last edited by rambo7; 02-09-2024, 13:42.

            Comment


            • #7
              W Hondzie jest tak, że kody bezpieczeństwa jak ABS/SRS trzeba kasować błędy w autach z OBD2, w egzemplarza z OBD1 - komunikaty same znikną jak usterka będzie naprawiona - system sam zgasi kontrolkę.
              Usterki OBD2 z zapisanymi kodami usterek dla silnika po kilku uruchomieniach - komunikaty zgasną same.
              Kierownik Działu Diesla

              Comment

              Working...
              X