Witam, Ostatnio miewam małe problemy z moim civiciem (Silnik d14a8) i tutaj najbardziej by pomógł mi komputer mam interfejs do wszystkich samochodów ale pod obd 2 którego u mnie najpewniej nie ma. Szukałem trochę po samochodzie i znalazłem jedynie taką białą zaślepioną wtyczkę pod schowkiem kierowcy. Ktoś zna jakąś przejściówkę na to złącze albo jak kasować tu błędy? Jeżeli możliwa jest przejściówka to konkretnie link do alegro był by najlepszy 20240724_102408.jpg
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Gniazdko diagnostyczne Angielka 1998 fastback
Collapse
X
-
Zamieszczone przez Przemek0330 Zobacz postamam interfejs do wszystkich samochodów ale pod obd 2 którego u mnie najpewniej nie ma.
tu jest temat:
civic 1.5 d15z6 - gdzie złącze diagnostyczne?
u ciebie jest w tym samym miejscu.
takie coś znajdziesz:
Diagnostykę się robi wsadzając spinacz do wtyczki 2 - pinowej.
Resztę znajdziesz w YT.
a tu opis co i jak i gdzie :
wtyczka od jaska...
Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Dzięki wielkie udało mi się znaleźć lecz dwu pinowa powodowała czytanie SRS lecz znalazłem w internecie że trzeba zewrzeć drugi i trzeci pin w pięciopinowej i to pomogło błędy odczytane błyskowo
Jeszcze pytanie jak po ewentualnych naprawach zresetować pamięć żeby dalej się nie świeciło?Last edited by rambo7; 02-09-2024, 13:42.
Comment
-
W Hondzie jest tak, że kody bezpieczeństwa jak ABS/SRS trzeba kasować błędy w autach z OBD2, w egzemplarza z OBD1 - komunikaty same znikną jak usterka będzie naprawiona - system sam zgasi kontrolkę.
Usterki OBD2 z zapisanymi kodami usterek dla silnika po kilku uruchomieniach - komunikaty zgasną same.Kierownik Działu Diesla
Comment
Comment