Hatchback.
Jeszcze godzinę temu byłem przekonany, że będę zmuszony założyć wątek o tym, że maska silnika nie chce się otworzyć - rączka dźwigni w kabinie jest urwana i zalepiona pianką, wobec czego kupiłem kombinerki i zacząłem ciągnąć "na czuja". To też, jak mi się wtedy wydawało, nic nie pomogło - maska nie chciała się nawet unieść do "luźnej pozycji". Dopiero w trakcie jazdy z dużą prędkością zauważyłem, że ona w tej pozycji już jest - zaczęła się poruszać pod wpływem pędu powietrza.
Teraz mam problem odwrotny - nie mogę jej zamknąć. Upuszczam z różnych wysokości, a ona wciąż pozostaje w "luźnej" pozycji, w której wystarczy przesunąć blokadę nad grillem. Nie znam się na mechanice, sama budowa przedniego zamka to dla mnie czarna magia, więc nawet nie wiem, jak miałbym się zabrać do naprawy tego problemu.
Jeszcze godzinę temu byłem przekonany, że będę zmuszony założyć wątek o tym, że maska silnika nie chce się otworzyć - rączka dźwigni w kabinie jest urwana i zalepiona pianką, wobec czego kupiłem kombinerki i zacząłem ciągnąć "na czuja". To też, jak mi się wtedy wydawało, nic nie pomogło - maska nie chciała się nawet unieść do "luźnej pozycji". Dopiero w trakcie jazdy z dużą prędkością zauważyłem, że ona w tej pozycji już jest - zaczęła się poruszać pod wpływem pędu powietrza.
Teraz mam problem odwrotny - nie mogę jej zamknąć. Upuszczam z różnych wysokości, a ona wciąż pozostaje w "luźnej" pozycji, w której wystarczy przesunąć blokadę nad grillem. Nie znam się na mechanice, sama budowa przedniego zamka to dla mnie czarna magia, więc nawet nie wiem, jak miałbym się zabrać do naprawy tego problemu.
Comment