Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zatrzaśnięte/zablokowane drzwi kierowcy...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Makabra... Dzięki za wszystkie podpowiedzi... Sorry, że tak zamulam i męczę, ale wolę się przygotować merytorycznie i posłuchać doświadczonych, niż robić na harpagana i coś urwać... OK, czyli cięgno od zamka do wkładki z kluczykiem wypinam przy zamku (jest otwór umożliwiający wypięcie), natomiast cięgno od klamki muszę ją odkręcić i ono wychodzi razem z zamkiem. Ciekawy jestem jak ja tam wymanewruje tym zamkiem z tym odstającymi cięgnami, żeby to wyciągnąć na zewnątrz... Jak odkręcę prowadnicę szyby, kiedy ona będzie w górze to nie spadnie, ani nic?

    Słuchajcie obawiam się tylko, że jak to wyciągnę i rozbiorę/rozetnę tą plastikową obudowę zamka centralnego to coś uszkodzę, albo okaże się, że u mnie w VI GEN nie ma tej metalowej płytki w postaci bezpiecznika polimerowego i co wtedy? Zakup nowego siłownika zamiennika? Nie wiem, czy przed rozebraniem nie zamówić nowych centralnych zamków przez Allegro z wysyłką SMART do paczkomatu (łatwy zwrot) i mieć już w razie jakby się nie udało...




    Polecacie tą firmę? Najdroższa na Allegro... Oryginały pewnie z 300zł?

    Comment


    • #17
      Już po robocie, zamki, centralny, klamki, cyngle chodzą jak nowe Faktycznie przy zamku były zapieczone mechanizmy... Ale roboty co nie miara, sporo rozbierania i zabawy... Drugi raz nie chciałoby mi się tego robić, wczoraj w nocy pierwsze drzwi robiłem 4h. Zaciąłem się na demontażu klamki i tak jak przeczuwałem na tym cięgle wkręcanym... Na filmikach anglojęzycznych znalazłam, że niby wypinają je siłą, nawet w manualu tak było napisane z wymianą tej tulejki... Nie mogłem zdemontować tej metalowej obudowy z wkładką, szkoda, że nie wspomnieliście o tym zabezpieczeniu, które się wyciąga od dołu taki pierścień, na tym straciłem ponad godzinę... Potem już poszło, centralki w idealnym stanie, nienaruszone. Wszystkie mechanizmy wypsikałem z syfu olejem w sprayu, a potem przesmarowałem wazeliną techniczną. Przy okazji uszczelki w boczkach pojechałem wewnątrz wazeliną techniczną i okna pięknie chodzą, wcześniej kierowcy przeskakiwało, miało opór większy z jednej strony niż z drugiej i czekałem tylko, aż padnie mechanizm, ale na szczęście to chyba temu zapobiegło Aha i w moich centralkach nie było żadnych metalowych płytek :P

      POMOCNE FILMIKI DLA POTOMNOŚCI:
      https://www.youtube.com/watch?v=Nytff_q8LzQ (demontaż boczków itd.)
      https://www.youtube.com/watch?v=ltgr3M-sxLk (tutaj pokazane to zabezpieczenie wkładki pierścieniem)
      https://www.youtube.com/watch?v=nxt3kLcGhLA&t=229s (inne przydatne)

      Dzięki wszystkim na pomoc i podpowiedzi!!!

      Comment


      • #18
        Wierzyłem że dasz radę, będzie z Ciebie mechanik.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment

        Working...
        X