Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Spryskiwacz O CO CHODZI???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Po jakiej drodze idzie wężyk od spryskiwacza tylnej szyby ? Pompkę mam raczej w porządku bo na przód tryska ładnie, tylna dysza drożna bo nawet odpinałem ją a z wężyka i tak nic nie leci. Przez zimę działało ale teraz ma jakies kłopociki

    Comment


    • #17
      Jak zdejmowałem ostatnio u siebie wykładzinę to widziałem, ze wężyk od spryskiwacza tylne szyby idzie od strony kierowcy bodajże przy progu. Najlepiej jak byś zdjął fotel kierowcy i listwę z drzwi mocującą wykładzinę i jak odchylisz to zobaczysz. Myślę że w VI genie będzie podobna droga.
      Last edited by Sebulerbin; 12-04-2009, 14:00.

      Comment


      • #18
        Miałem podobny problem ze spryskiwaczami...nie działa ani przód ani tył. Zacząłęm kombinować i okazało sie ze dysze sa po prostu zapchane. Jesli slychać ze działą pompka to proponuje sprawdzić dysze. Trzeba odczepić wężyki od dyszy...i wypchnąć dysze do góry. Dysze zamonotwane są w masce na wcisk także nic nie trzeba odkręcac. Po wyjęciu dysz najlepiej podlubać w nich jakąś igłą a nastepnie mocno wessać syf znajdujący sie w srodku(niezbyt przyjemne). Da sie też tak zrobić strzykawką.

        Co do tylnej dyszy to nie udało mi sie do niej dojsc

        Comment


        • #19
          juz mowie koledze jak jest bo sam jestem wlasnie po naprawie , w zbiorniczku są dwa silniczki na tył i na przód to , że przód działa nie ma nic do rzeczy bo tyl ma osobny silniczek ( pompke ) i osobny obwód , co do drogi to jest tak :
          najpierw zbiorniczek w lewej stronie zderzaka tam jest poczatek
          -potem pod kierwonicą wlot do kabilny
          - potem po progu pod plastikiem
          - idzie pod plastikiem calego boku kierowcy az do basgażnika wchodzi kolo głosnika
          -po tylnym słupku i do listwy przy suficie

          U mnie sie okazał zgnieciony wezyk pod plasikiem z tyłu pasażera i zgnieciony dodatkowo przy głosniku i przy mocnowaniu pasa , jak rozebrac ten plastki poszukaj w dziale jak sie dostać do pasa bo to ta sama robota wezyk bedzie widoczny . Pozdrawiam

          a tak dla kolegów gdyby wam padły silniczki , bo mi padł kiedyś pasuje idealnie od poloneza caro plus a kosztuje nowy 13zł dla porównania dl civica kosztuje 80zł najtanszy , a z poloneza daje takie cisnienie ze az mi na rejestracji psika no i nawet kostka pasuje nie trzeba nic kombinować
          Last edited by pain; 02-12-2009, 14:04.
          Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

          Comment


          • #20
            Panowie a co może być w przypadku gdy przełanczam pokrętło od tylnej wycieraczki w pozycje ON a tylna wycieraczka nie chodzi. dopiero zacznie wycierać gdy pokrętło jest na ON i pociągne na dół (szybkie uruchamianie) dzwignie od wycieraczek. wtedy zacznie normalnie działać do momentu aż nie puszcze tej dzwigni.

            macie jakieś pomysły???

            Comment


            • #21
              U mnie juz wszystko jasne. Problemem okazala sie zatkana plastikowa zlaczka laczaca wezyk i przsejsciowke w ksztalcie 's' na tylnej klapie. Wystarczylo troche podlubac w niej szpilka. Cale szczescie nie trzeba bylo rozbierac polowy samochodu

              Comment


              • #22
                Cześć. U mnie było podobnie. Tzn. zaraz po kupnie zauważyłem że tylny spryskiwacz nie działa, mimo że pompka pracuje. Okazało się, że spryskiwacz jest zapchany. Wziąłem igłę i udrożniłem go. Pomogło. Teraz jest ok. Pozdro,
                Karol.

                Comment


                • #23
                  Sprawdzcie czy wszystkie weżyki są polączone prawidłowo. Może uciekać wam gdzieś płyn do komory silnika bo są połączenia z lewej strony pod maską koło bezpieczników.U mnie były zamienione i miałem tak że jak wciskam spryskiwanie przodu to chlapie z tyłu)

                  Comment


                  • #24
                    Prawdopodobnie poprzedniemu uzytkownikowi autka spalila sie przednia pompka, więc podłączył tylnią pod natrysk z przodu, spotkałem sie kilka razy z takim rozwiązaniem. To tlumaczy dlaczego gdy psykamy tyl, nastepuje natrysk z przodu, a tyl wogole nie dziala

                    Comment


                    • #25
                      U mnie też cosik się dzieje w tym temacie. Trzasnęła pompka, tyle wiem, a właściwie silniczek (poprawcie mnie jak się mylę, hondą jeżdżę od niedawna) od tylnego spryskiwacza. Wiem, jak się tam dostać, wiem, jak odkręcić, ale gdzieś usłyszałam, że silniczek jest lewy i prawy i to one odpowiadają za przedni i tylni spryskiwacz. Pytanie jest takie, który jest od któregp - prawy od przedniego, lewy od tylnego czy na odwrót..? można to jakoś sprawdzić...? Dzięki za pomoc

                      Comment


                      • #26
                        witam. Miałem podobny problem niedawno,nie działał spryskiwacz na przód (chociaż kontrolki przygasały przy włączaniu-chyba prąd do silniczka dochodził).Doraźnie przełożyłem wężyk z tylnego silniczka na przedni (włączanie teraz jak na tył).Kabelków niestety nie przełożyłem bo są inne końcówki a elektrykiem nie jestem

                        Comment


                        • #27
                          Hej
                          Ja też przełożyłam jakby tył na przód, ale rozwiązanie takie sobie, bo raz, od razu załączają mi się wszystkie spryskiwacze, zarówno przedni jak i tylni. Nie byłoby to specjalnie problemem, gdyby nie fakt, że ciśnienia nie ma prawie w ogóle, z przodu leci jakby chciało a nie mogło

                          Comment


                          • #28
                            hmm,przecież jest przełącznik-sam spryskiwacz na tył- czyli jak przełożyłaś,to powinien tez pryskać tylko na przód. Nie jest to zbyt wygodne,bo trzeba jednocześnie przekręcić na wycieranie przodu. Ale doraźnie może być

                            Comment


                            • #29
                              Pryskać pryska, ale jakby chciało a nie mogło Poza tym rzeczywiście doraźnie, bo na dłuższą metę rozwiązanie irytujące. Gdzieś od kogoś usłyszałam, że to nie pompka, ale silniczek i mam sobie sprawdzić, który, lewy czy prawy. Proste zadanie, tyle, że pół samochodu muszę rozmontować Czekam na wenę twórczą, chyba że ktoś jest mi w stanie powiedzieć od razu, jaki silniczek kupić

                              Comment

                              Working...
                              X