Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana termostatu nie pomogła

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Zamieszczone przez marys Zobacz posta
    Witam!Mam pewien problem z temperaturą silnika,wskażnik temp.nie dochodzi do połowy skali tylko zatrzumuje sie tak około na godz.8,tym samym wentylator juz sie nie załącza bo nie osiąga odpowiedniej temp.
    mam ten sam problem, też jestem po wymianie termostatu

    Comment


    • #47
      Witam wszystkich
      mam pytanie czy takie położenie wskazówki jest normalne . Temperatura dochodzi do tego poziomu tak po 10min i ani drgnie
      A wraz z obniżaniem temp na zewnątrz spalanie rośnie teraz 10/100 latem było 8-8,5
      moze to jeszcze byc sonda ale jej działanie uzależnione jest też od temp.
      silnik D14A8 HB 5D 1997



      Uploaded with ImageShack.us
      Last edited by maciejb78; 01-11-2010, 10:37.

      Comment


      • #48
        Jeśli wskazówka ani drgnie to termostat pracuje bardzo dobrze. Jeśli by się odchylała w którąś stronę, wachlowała itp - wtedy termostat jest zepsuty.
        Jeśli jeździsz na krótkich odcinkach to pamiętaj że przez więcej czasu jest "na ssaniu". Przez to pali więcej.
        Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
        Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

        Comment


        • #49
          Panowie, mam takie pytanie związane z nagrzewaniem się silnika: po ilu (orientacyjnie) minutach powinno się czuć ciepły nadmuch od momentu załączenia silnika (auto stoi w nocy na zewnątrz/na polu/na dworze )

          I drugie pytanie, laickie ale trudno:


          czy na tym zdjęciu widać te dwa węże, które przy prawidłowym działaniu termostatu powinny być nagrzane?

          Pozdrawiam

          Comment


          • #50
            Wydaje mi się że najlepiej pokrętło od temperatury przed rozgrzaniem silnika przekręcić na zimne, wtedy silnik szybciej się nagrzewa. Jeśli termostat jest sprawny górny wąż od chłodnicy nagrzewa się, a dolny zostaje zimny do momentu osiągnięcia odpowiedniej temperatury. Jeżeli nagrzewa się tak samo jak górny to termostat jest uszkodzony.

            Comment


            • #51
              Witam! Mam mały(duży) problem a mianowicie wskaźnik temperatury podczas jazdy przeważnie pokazuje mi normalna temperaturę, a czasami bardzo wysoką. Jak włączę ogrzewanie spada do połowy. Wąz idący z góry od chłodnicy jest gorący a ten z boku z lewej strony, który idzie chyba z dołu jest zimny bądź ledwo ciepły. Mam wrażenie, że czasami grzeje się chłodnica. Co może być przyczyną? Kto pomoże?

              Comment

              Working...
              X