Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wymiana termostatu nie pomogła

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Termostat próbuje utrzymać optymalną temperaturę cieczy chłodzącej, czyli 90stC.
    Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
    Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

    Comment


    • #32
      Kristof , termostat do wymiany !!! Wąż z dołu musi być gorący jak nie jest uwalony masz termostat i koniec , po 10 , 15 minutach myślę że już jest temperatura optymalna postój na postoju z 5 min jeszcze i sprawdź jak zimny do wymiany

      Termostat otwiera się przy temp 78 stopni celciusza na warunki europejskiego klimatu , otwiera duży obieg i dolnym wężem zaczyna płynąć płyn chłodniczy, jeśli jest zimny termostat jest do wymiany , silnik nie jest optymalnie chłodzony i nie zdziw się jak przy lekkim ociepleniu buchnie Ci dym spod maski

      PS . Wskazówka w połowie skali to jest właśnie optymalna temperatura , dolny wąż ma być prawie tak ciepły jak górny inaczej oznacza to że silnik pracuje na małym obiegu bez chłodnicy , jeśli wskazówka jest w połowie a dolny wąż jest zimny to znaczy ze termostat jest zablokowany i nie chce się otworzyć choć już dawno powinien
      Last edited by kamil608; 26-01-2010, 17:13.
      Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

      Comment


      • #33
        dzisiaj dodatkowo postanowilem sie przejechac 15km wyjechalem za miasto wrocilem, wskazowka w polowie i dolny waz lekko cieply a gorny cieply bardzo wiec i tak termostat chyba do wymiany?
        vdfxv

        Comment


        • #34
          Tak , termostat do wymiany powinien być gorący jeśli silnik jest nagrzany
          Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

          Comment


          • #35
            Już zmieniłem , miałem tam wlany koncentrat i szlak wie jak mechanik go rozrobił , więc wole mieć pewność że to nie zamarza. Wieczorkiem odpaliłem autko i jak na razie wszystko gra , temperatura silnika w normie , ogrzewanie działa dobrze. Zobacze jak będę wracał o 6 rano z pracy.

            Comment


            • #36
              cześć ja miałem taki sam problem w swojej hani dolny przewód był lekko ciepły i postanowiłem wymienić termostat i nic sprawdziłem u kolegi w primerze jest to samo

              Comment


              • #37
                Trzeba wiedzieć kiedy sprawdzać , dokładnie w którym momencie pracy silnika powinien być gorący
                Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

                Comment


                • #38
                  Po wymianie płynu chłodniczego póki co jest ok. Czy rano czy wieczorem odpalam i temperatura jest taka jak powinna , ogrzewanie też działa. Podczas wymiany płynu flachowcy mówili że termostat sprawny. Także pierwszy i ostatni raz wlałem koncentrat. Nie każdy go dobrze rozrobi i pózniej jakwidać występują problemy jak przymrozi - 15.

                  Comment


                  • #39
                    Bugs a na jakiej podstawie ocenili że dobry ? Bo jeśli nie wzięli wanienki i nie grzali z termometrem wody i badali pracy termostatu , to takie opinie mogą sobie w du.... wsadzić
                    Jeśli tak zrobili zwracam honor
                    Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

                    Comment


                    • #40
                      Nie wzięli , dlatego napisałem flachowcy ... Stwierdzili że termostat jest dobry , temperatura nie skakała , ogrzewanie działało. Szczerze mówiąc nie pojechałem tam aby znaleźć przyczynę tylko zmienić płyn i nie zapeszając moje przypuszczenia się sprawdziły że koncentrat prawdopodobnie był źle rozrobiony i przy takim mrozie zamarzał. Zobaczymy co wyjdzie w praniu , póki co problem zniknął , ogrzewanie zaczyna działać gdy tylko silnik się rozgrzewa ,temperatura ani nie spada ani nie wzrasta, jest w normie.

                      Comment


                      • #41
                        No i oby tak pozostało
                        Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

                        Comment


                        • #42
                          Witam dołącze sie do tematu ktory juz widze jest nieaktywny jakis czas . Mianowicie mialem problemy z termostatem wiec go wymienilem. teraz mam wskazówke lekko ponizej polowy, normalnie sie nagrzewa itd. Tylko martwi mnie ta wskazówka bo jak raz sie właczyl wentylator to dalej byla lekko ponizej polowy. Czy to czujnik walnięty czy jak ??

                          Comment


                          • #43
                            Tak ma być !!!
                            Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

                            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

                            Comment


                            • #44
                              u mnie wymieniłem termostat bo dużo paliła moja hondzinka i dalej jest to samo uważam ze słabo się grzeje i pali za dużo po mieście na 10 l przejadę 90-100km a wcześniej mogłem przejechać na 10L ok 150km o co moze chodzić czy zapowietrzony uklad chłodzenia może miec na to jakiś wpływ ??

                              Comment


                              • #45
                                Jakiś tydzień temu zaczął mi mocno uciekać płyn z układu chłodzenia, i temperatura rosła ponad połowę skali, okazało się że do wymiany była pompa wodna, która co ciekawe była źle zainstalowana i uszkodziła rolkę napinacza czyli wymieniłem rozrząd ale na tym się problemy nie skończyły po wymianie pompy silnik bardzo mi się grzał - w okolice czerwonego pola prawie dochodziła temperatura, co się okazało - termostat do wymiany, ale teraz po tych wszystkich przygodach temeratura jest chyba zbyt niska, wcześniej wskazówka zatrzymywała się na 1/3 a teraz trochę niżej powiedziałbym że na 1/5, czy coś jest nie tak? nie wiem może czujnik temperatury a może nadal z termostatem coś nie tak?

                                Comment

                                Working...
                                X