Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wskaźnik temperatury wysoko

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Vernet jest spoko. Mój działa już ponad 2 lata i jest git.

    Comment


    • #17
      Jak trafisz.

      Comment


      • #18
        Handluję tym w pracy, reklamacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko. Chyba, że nie każdemu chce się reklamować pierdołę za 15zł
        Wymieniałem termostat u siebie. Gates zaciął się po kilku miesiącach a kosztował 2x tyle co Vernet. Generalnie za te pieniądze można brać, w razie czego wymiana to tak jak wspomniałeś tylko 3 śrubki

        Comment


        • #19
          Zamieszczone przez Mtgad Zobacz posta
          w razie czego wymiana to tak jak wspomniałeś tylko 3 śrubki
          Tys prowda...

          Zamieszczone przez Mtgad Zobacz posta
          reklamacje zdarzają się naprawdę bardzo rzadko
          Bo tak jak piszesz ,nikt nie będzie reklamował części za 15zł. a tym bardziej po pół roku czy roku.
          Tyle samo żyje teraz Wahler,a kiedyś był wytrzymały choć tak samo jak dzisiaj ciosany siekierą.
          One padają jak temperatura pójdzie trochę wyżej. Wystarczy w upał po górach poupalać i zaraz się zamykają na zawsze.

          Comment


          • #20
            Gdzie tym handlujesz? Bo jak po 15 zł to ja zapłaciłem ponad 3 x wiecej

            Comment


            • #21
              Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
              Tys prowda...


              Bo tak jak piszesz ,nikt nie będzie reklamował części za 15zł. a tym bardziej po pół roku czy roku.
              Tyle samo żyje teraz Wahler,a kiedyś był wytrzymały choć tak samo jak dzisiaj ciosany siekierą.
              One padają jak temperatura pójdzie trochę wyżej. Wystarczy w upał po górach poupalać i zaraz się zamykają na zawsze.
              A przy okazji jakaś firma jest lepsza? W razie jakby ten sie zaciął niedługo..

              Comment


              • #22
                Trochę przesadziłem, z tego co pamiętam termostat ten kupowałem za około 20zł. W tej chwili kosztuje 33zł. Okolice Krakowa

                Comment


                • #23
                  Zamieszczone przez paw.cz Zobacz posta
                  A przy okazji jakaś firma jest lepsza?
                  Ciężko mi powiedzieć co teraz jest lepsze,bo nie kupuję codziennie,a autami przestałem się zajmować zawodowo.
                  To jest jak w branży komputerowej,nie jesteś z tym przez jakiś czas to wypadasz z obiegu.
                  Często jest tak że różnica jest jedynie w nazwie i pudełku,a cena nie jest wyznacznikiem jakości.
                  Ja mam mocno doprężony silnik i mocno go eksploatuję ,włączony wiatrak to w moim aucie nie jest wyjątkowa sytuacja,tak samo jak u stojących w korkach.
                  Po kilku porażkach z nietrafionymi termostatami poszedłem do piwnicy , wyjąłem OEM z d14z6 i zapaomniałem o problemie.

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                    To auto nigdy nie pożera płynu na wolnych obrotach , nigdy nie miesza płynu z olejem a objaw uszkodzonej uszczelki występuje jedynie pod obciążeniem,to wynika z konstrukcji tego genialnego silnika i dlatego testy kupowane możesz sobie darować.
                    Jeszcze tak dodam swoje 5 groszy apropo tej opinii. To ja muszę mieć strasznie zajechany egzemplarz bo u mnie tester upg z buta wykrył spaliny w płynie na nagrzanym silniku i wolnych obrotach. Gościu od głowic to mówił że mocno była przegrzana bo wygięta główka była fest, ale muszę przyznać że rzeczywiście z olejem się płyn nie mieszał co mnie bardzo zaskoczyło na +.

                    Comment


                    • #25
                      W takim razie miałeś uszczelkę klingerytową (wymarły gatunek),któłrej się nie zakłada a z której to Honda wycofała się jescze na początku produkcji d13b2 ,czyli 30 lat temu.
                      W sprzedaży takowe są,ale tylko dlatego że producenci zamienników są nieuczciwi.Jeśli miałeś metalową to szacun,bo ogólnie przyjęte jest że dużo wcześniej zanim jeszcze spalina bez obciążenia idzie w płyn,to takiego auta użytkować się już nie da
                      Zrobiłem stertę tych silników z zajechanymi głowicami ,ale takie przypadki znałem jedynie z opowiadań i wątpię żeby istnialy paza wspomnianymi z uszczelkami z saterunkiem.
                      Olej się nie miesza z chłodziwem bo kanaly smarownicze zostaly tak poukładane żeby jak najdalej od płasza wodnego.
                      Uszczelkę najlepiej kup 0.7mm ,to dobrze zrobi temu silnikowi.
                      Możesz śmialo kupować ERLING albo VICTOR REINZ,są sprawdzone i w silniku niedoprężonym,ablo niedmuchanym sprawuję się całkiem dobrze.
                      Jak masz jeszcze możliwość to niech przy planowaniu zedrą głowicę po znacznik.

                      Comment


                      • #26
                        objawy jak wskazują przedmówcy, może mieć związek z termostatem lub uszczelką pod głowią, ale sprawdź też bezpiecznik pod maską odpowiedzialny za wiatrak.
                        Miałem kiedyś problem z podnoszącą się temperaturą, szczególnie w powolnym ruchu miejskim (na trasie było ok).
                        Okazało się, że strzelił bezpiecznik. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
                        sigpic
                        FK2 http://www.civicforum.pl/showthread....FK2-by-maniaco
                        FK3 http://www.civicforum.pl/showthread....al-Black-Pearl
                        FK9 http://www.civicforum.pl/showthread....ec-AT-Prestige

                        Comment


                        • #27
                          Zwierając czujnik na puszce termostatu można przetestować od razu cały układ wentylatora ,z wentylatorem łącznie.

                          Comment

                          Working...
                          X