Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Silnik się zagotował w korku. Wskazówka na czerwonym polu.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    czujnik.jpg

    wtyczka.jpg

    Comment


    • #17
      czyli zrobić albo to albo to i w tym i w tym przypadku ma sie zakręcić jasli zrobię to przy czujnik i będzie się kręcić co to oznacza ? bo jak wypne wtyczek jak rambo pisał i do aku to bede wiedział ze wentylator zyje tylko a jak zrobie na czujniku i bedzie sie krecić to oznacza ze wentylator zyje i coś nie tak z czujnikiem dobrze rozumuję ?

      Sprawdziłem bezpiecznik jest ok ..

      powiedzcie mi jeszcze jak jest z tym bagnetem bo stałem rano na prostym miałem 3 mm nad min teraz stoje na mało krzywym i mam pod min .... jutro jade na parkin pod galerią zaleje 1 litra wróce do domu 300 km i zaczecze na prostym ile ubyło też pewnie gdzieś na galeri bo tam parkingi są proste jak stół tak mi się wydaję

      Comment


      • #18
        Zamieszczone przez Xernog Zobacz posta
        m26 na na twoim zdjęciu nie widzę żadnej kostki tylko dwa kabelki
        To jest pierwsze lepsze zdjęcie z neta,po wbiciu hasła "civic czujnik wentylatora"
        Pokazuje puszkę termostatu i wkręcony w nią czujnik,gdybyś sobie zadał trud i popatrzył pod maskę we wskazany rejon,to byś od razu zobaczył.
        Jeździj tak dalej zamiast naprawić-powodzenia przy rozbieraniu silnika.

        Comment


        • #19
          Sprawdź przy czujniku i wtyczkę wiatraka, poziom oleju sprawdza się tylko na równym.

          Comment


          • #20
            Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
            Jeździj tak dalej zamiast naprawić-powodzenia przy rozbieraniu silnika.
            Jak jechałem w trase było w połowie minimum max po przejechaniu 300 km na równym było 2-3 mm nad min. teraz wieczorem sprawdziłem gdy auto jest nieco ale to niec pocylone do ale to bardzo bardzo mało to pokazuje pod min i dlatego się pytam czy nawet taki spadek moze wpłynac na taki wynik na bagnecie ( i jak to jest ile jest miedzy min i max oleju zeby oszacowac ile bierze jak to w hondach jest ? )

            Woody

            przekręcać tylko na zapłon ?
            Last edited by Xernog; 15-05-2017, 22:29.

            Comment


            • #21
              Mnie nie chodzi o olej,tylko o wentylator-to ma działać bezwzglednie.
              Jeśli pytasz o olej,to od kreski do kreski jest litr,a stan w tym aucie jest najkorzystniejszy dla niego jesli nigdy nie spadnie poniżej górnej kreski,a jesli juz to o niewiele.Przekroczenie go nawet o 5mm,jest dla tego silnika nieszkodliwe,a w lecie nawet wskazane (z doświadczenia piszę)

              Comment


              • #22
                Tak, przekręcić na zapłon.

                Comment


                • #23
                  Witam dziś zrobiłem to co pisaliście a szczególnie ty pisałeś Woody i tak :
                  Bezpośrednie podłączenie wentylatora z Aku ożywiło go

                  Spięcie mostkowe na wtyczce od czujnika i przekręconym zapłonie brak reakcji wentylatora

                  Jakiś werdykt ?

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez Xernog Zobacz posta
                    Jakiś werdykt ?
                    Oczywiście że będzie,ale najpierw musisz jeszcze trochę powspółpracować.Na początrek odpowiedz na pytanie
                    Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                    Masz jakąś probówkę,albo chociaż żarówkę na byle drucie ?
                    Bo prądu nie widać ,trzeba badać,a jak nie wepniesz się tu i tam,to niczego nie znajdziesz.
                    Sterowanie tym wentylatorem jest proste jak drut,zaopatrzysz się we wspomniany "sprzęt",a usterkę znajdziemy w moment.
                    Wskazane by też było abyś wypełnił profil poprawnie,bo nie wiadomo co masz za auto.

                    EDIT jeszcze jedno pytanie: czy wkładając zworę do kostki włącznika,nie usłyszałeś czasem załączającego się przekaźnika w skrzynce bezpiecznikowej pod maską?
                    Chodzi konkretnie o ten przekaźnik
                    went.jpg
                    Last edited by m26; 16-05-2017, 20:06.

                    Comment


                    • #25
                      To wyglądało tak że najpierw zrobiłem żwirek a potem przekręciłem i coś ostryklo ale to chyba od pompy paliwa ..? Jutro obyczaje probówkę tylko gdzie w co ja wsadzać

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez Xernog Zobacz posta
                        Jutro obyczaje probówkę tylko gdzie w co ja wsadzać
                        To zależy od tego czy przekaźnik zadziałał czy nie.
                        Na każdą okoliczność dostaniesz punkty do sprawdzenia + foty jak będzie trzeba.
                        Ponawiam prośbę o profil,bo spamiętać jakie kto ma auto na forum to się po prostu nie da,a trzepanie tematu bo a nuż jest gdzieś napisane ,jest dość zniechęcające do jakiejlkolwiek pomocy.

                        Comment


                        • #27
                          Uzupełniłem profil ( były stare dane ze starej hondy )

                          Czyli co mam teraz zrobić zeby pomóc sobie i swojej hani ?

                          Comment


                          • #28
                            Zamieszczone przez Xernog Zobacz posta
                            Czyli co mam teraz zrobić
                            Włączyć stacyjkę,włożyć zworę w kostkę czujnika i zwrócić uwagę czy kliknie wspomniany przekaźnik .

                            Comment


                            • #29
                              Przy okazji tych prac, zwracaj uwagę na pozostałe sprawy jak poziom cieczy chłodzącej w zb. wyrównawczym. Rozumiem że na co dzień jeździsz tym autem a w wolnej chwili działasz wg pisanych wskazówek.
                              Cel operacji to ustalenie co się dzieje - czemu się przegrzewa silnik. Ty na razie jesteś "w lesie" czyli ustalasz podstawowe sprawy a przed tobą jeszcze sporo. Tak że ustalenie co z wentylatorem itd. to jest preludium do dalszych działań.
                              Kierownik Działu Diesla

                              Comment


                              • #30
                                Po włączeniu zapłonu i zwarci w kostce nie nie pstryka żaden przekaźnik nic nie słychać

                                poziom cieczy chłodzącej bliżej max niż min .. w chłodnicy ciecz po brzegi ( oczyści tak ze wsadza się korek bez rozlewa )

                                Comment

                                Working...
                                X