Wskazówka temperatury zatrzymuje się dość trochę przed połową, po przejechaniu jakiś 10km temperatura dopiero zaczyna rosnąć, ale nie zatrzymuje się na połowie, tylko idzie w górę cały czas, po czym opada szybko w dół i tak skacze temperatura Sobie.
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Przegrzewanie się silnika
Collapse
X
-
Zamieszczone przez Kapturnik Zobacz postana postoju rosła bez opanowania, chyba, że wkrecilem samochód na 3tys obrotów to malała.
Poczytałeś wątki dot. prawidłowości wskazówki na tablicy? jest kilka wątków w rożnych działach - poczytaj, przeanalizuj.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Przy pierwszym i trzecim termostacie weszła na czerwone pole, nie dało się wskazówki w żaden sposób zastopować, jedynie zatrzymując samochód i gasząc aż sie chwile ochłodzi. Przy tym co teraz mam, nie dochodzi do czerwonego, zdąży spaść temperatura nim tam dojdzie. Nie czytałem, teraz tego szukam. A i jeszcze jak mi hania nie brała ani grama oleju, to od jakiegoś czasu zaczęła co nieco podbierać, ale w końcu 300tyś prawie już na budziku, a na zimnym silniku dymi na biało przy gazowaniu. Po lekkim zagrzaniu przestaje. Wycieku oleju nigdzie nie widzę, jakieś dwa tysiące km temu wymieniałem uszczelką spod zaworów i miski olejowej.Last edited by Kapturnik; 20-07-2016, 14:37.
Comment
-
To ja wrócę do swojego problemu, dziś znów się wskazóweczka podniosła, ale podczas jazdy normalnie temperatura spada, chłodnica gorąca cała..
Comment
-
Nie podniosła się do czerwonego, tak trochę powyżej 3/4 wentylator się włączył, trochę tylko ją zbił, szybko się wyłączył i nie spadła do połowy nawet, ale jak ruszyłem to szybko wróciło do normy wszystko.
Comment
-
trzeba mieć czujność, ale tu bym nie panikował, mimo wszystko interesować powinno czy wtedy w tym momencie z kratek lecie ukrop? i co się dzieje w zb. wyrównawczym? powinien być wyższy stan ale w normie Min-Max.
Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Zamieszczone przez Barti82 Zobacz postapewnie leciało by gorąceKierownik Działu Diesla
Comment
-
to jeśli tylko znów zobaczę że wskazówka wybiera się w góry to od razu sprawdzę czy leci ukrop czy może tylko ciepłe czy gorące mocno, przepraszam za to pytanie, (naprawdę nie wiem) ale co ma uszczelka pod głowicą do obiegu płynu chłodzącego?
Comment
-
no jak to? np. jak w kaloryferach w domu masz dziurę w obiegu np na pięterku, to jak sądzisz ..ten kaloryfer to będzie ciepły zimny czy gorący? jak otworzysz w nim zawór na max?
noi tak samo z twoim układem chłodzenia jak masz powietrze bo dziura w upg to tłoczone są gazy do układu, a pompa wody to nie pompa strażacka że ma wydajność 500m3/s. aby pompeczka twoja tłoczyła płyn to układ musi być totalnie szczelny inaczej ciesz stoi w miejscu - to obserwujesz na niskich obrotach, stoi bo nie ma pompa mocy tego przetłoczyć dopiero jak dodasz gazu i podniesiesz jej wydajność, coś przetłoczy i widać od razu że temp spada.
Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Zamieszczone przez Barti82 Zobacz postaale co ma uszczelka pod głowicą do obiegu płynu chłodzącego?The 1st. - EJ9
The 2nd. - ES7
The 3rd. - FD7
The 4th. - CU2
------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
Comment
-
hmm..wydaje mi się że nie słyszę bulgotania jak włączam nawiew i dodaje gazu, temperatura spada jak się załączy wentylator, ale tylko troszkę, jak jadę dopiero spadaa przed wymianą termostatu, nawet podczas jazdy i wyższych obrotów rosła.
Last edited by Barti82; 22-07-2016, 14:46.
Comment
-
Jak wskazówka się podnosi to sprawdziłem czy leci gorące powietrze, leci, gorące, jak się dotknie kratki, to można powiedzieć że parzy, a czy to może być wina pompy wody??
Comment
Comment