Witam prosze powiedzieć czy jeżeli jechałem przez ok.5 km samochodem bez płynu chłodzącego to mogłem przegrzać silnik temp dochodziła do czerwonej kraeski ale tuż przed nia silnik wyłączałem aż do dojechani ado celu
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
przegrzany silnik
Collapse
X
-
Jeżeli czekałeś jak ostygnie (porządnie) to raczej nie. Jeśli wyłączyłeś "na chwilkę" to niewiele pomogło. Jeśli nawet miałeś wyciek to trzeba było lać wodę, nawet jeśli wyciekałaby i jechać. Co prawda słyszałem o patencie z białkiem z kurzego jajka, które daje się do chłodnicy i uszczelnia chłodnicę na parę kilometrów (jeśli uszkodzenie nie jest duże), ale sam nigdy nie testowałemMoja była: Honda CRX del Sol VTi B16A2
Moja była: Honda Civic '92 EG8 1.5 (D15B7) automat (V gen) sedan 4D wer. USA
TPGarage - MECHANIKA - DIAGNOSTYKA - KLIMATYZACJA - WULKANIZACJA - SPAWANIE TIG/MIG - SPAWANIE PLASTIKÓW - PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH
PRANIE TAPICEREK SAMOCHODOWYCH - WARSZAWA I OKOLICE
OGLĘDZINY SAMOCHODÓW PRZEZ ZAKUPEM - WARSZAWA I WOJ. MAZOWIECKIE
-
Wydaje mi się że jeśli silnik pali normalnie i pracuje na normalnych obrotach to nic mu nie zrobiłeś. 5 km to nie dużo jednak nie rób takich rzeczy w przyszłości. Jednym z najczęstszych rezultatów przegrzania silnika jest wywalenie uszczelki pod głowica i konieczna jest jej wymiana. Myślę że za to w jakich warunkach kazałeś pracować swojemu silnikowi powinieneś mu teraz zaserwować nowy płyn chłodzący i olej bo ten stary się pewnie przegrzał i nawet do smażenia frytek się nie nadaje
Comment
-
Po wymianie węża, który Ci pękł dolej płynu do chłodnicy i do zbiorniczka wyrównawczego do max, uruchom auto i poczekaj aż wentylator załączy się co najmniej raz - później ew. uzupełnij poziom płynu w zbiorniczku.
Obserwuj teraz przez kilka dni (rano na zimnym silniku) czy nie ubywa płynu chłodniczego - nie wiadomo czy nie przepaliła się uszczelka pod głowicą - takie przegrzania bywają kosztowne
Comment
Comment