Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

uklad chlodzenia

Collapse
X

• Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

• uklad chlodzenia

witam jestem nowicjuszem i mam pytanie odnosnie civic 1.4 is czy w korku od chlodnicy powinna byc dziurka

to pytanie to chyba nie w tym dziale ale tam nie ma dziurki bo płyn nie powinien przez ten korek przepuszczac a u ciebie przepuszcza?

Comment

Zamieszczone przez MARIUSZ81 Zobacz posta
      witam jestem nowicjuszem i mam pytanie odnosnie civic 1.4 is czy w korku od chlodnicy powinna byc dziurka
      W takim razie zapraszam do lektury Regulaminu forum:
      -> https://www.civicforum.pl/showthread...egulamin-Forum
      a później tutaj:
      -> https://www.civicforum.pl/forumdispl...rzedstaw-się-!

mam pytanie odnosnie civic 1.4 is czy w korku od chlodnicy powinna byc dziurka
      Tak jak w 1.4 is jak i w każdym innym silniku w korku chłodnicy nie powinno być żadnej dziurki.
      No bo niby w jakim celu miałaby być?

Comment

z tego co mi wiadomo to nie powinno sie odkrecac zbiorniczka wyrownawczego przy goracym silniku a u mnie nawet po przejchaniu 20km moge bez obaw odkrecic zbiorniczek czy to jest normalne

Comment

z tego co mi wiadomo to nie powinno sie odkrecac zbiorniczka wyrownawczego przy goracym silniku a u mnie nawet po przejchaniu 20km moge bez obaw odkrecic zbiorniczek czy to jest normalne
          Powtórzę po raz drugi i mam nadzieję, że ostatni.
          Zapraszam do lektury Regulaminu forum:
          -> https://www.civicforum.pl/showthread...egulamin-Forum
          a później tutaj:
          -> https://www.civicforum.pl/forumdispl...rzedstaw-się-!

Comment

Zbiorniczek odkręcać możesz, tylko po co? Chłodnicy nie powinno się otwierać na gorącym silniku (na zimnym w sumie też).
            - Stuk! Puk!
            - Kto tam?
            - Panewka!

--- Moje 5D ---

Comment

Cześć.
              czy w korku od chlodnicy powinna byc dziurka