Witam. Myjąc dziś moją EJ9, 1997 z D14A4 postanowiłem sprawdzić poziom płynów. Zaglądam do zbiorniczka płynu chłodnicy a tam niemal sucho, tylko na spodzie jakieś resztki płynu. Pierwsza myśl, uszczelka pod głowicą
Odkręcam korek, nalotu nie ma. Na miarce oleju niby też normalnie. Sprawdziłem zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego i nie wyczułem żadnego ogniska przecieku.
Zalany olej to Mobil 1 5w50
Jeżdżę głównie na bardzo krótkich dystansach, rzędu 7km*2 dziennie, czasem troszkę więcej.
Załączam zdjęcia:




Refleksy na korku to po prostu odbicie lampy, nie biały osad.

Zalany olej to Mobil 1 5w50
Jeżdżę głównie na bardzo krótkich dystansach, rzędu 7km*2 dziennie, czasem troszkę więcej.
Załączam zdjęcia:




Refleksy na korku to po prostu odbicie lampy, nie biały osad.
Comment